Avatar billede larsep Nybegynder
08. februar 2002 - 09:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vil du købe et velfungerende dynamisk website???

Jeg lukker nu mit website grundet manglende tid. Der er mange brugere af sitet og der er store fremtidsudsigter i projektet. Portalen omhandler gratis portalsystemer og leverer nyheder om IT samt download af godt software. Tyngden er på open source men målgruppen er den avancerede computerbruger og webbuilder.

Siden er líge nu sponsoreret men det vides ikke om sponsorartet kan overtages. I så tilfælde skal sitet hostes af en eventuel køber.

Sat på spidsen sælges altså database, design, rettigheder og brugerbase.

Det vil være en stor fordel, hvis du er interesseret i php/MySQL, portalsystemer og internetudvikling, samt open source-projekter.

Kontakt for nærmere info: lae@nospam.dk
Avatar billede ymachalde Nybegynder
08. februar 2002 - 09:53 #1
Det kunne være fedt hvis man kunne få et link til siden?
Avatar billede larsep Nybegynder
08. februar 2002 - 10:47 #2
Kontakt mig på e-mail og få adressen...

Lars
Avatar billede larsep Nybegynder
01. april 2002 - 23:12 #3
Ikke længere aktuelt....