Avatar billede markskod Nybegynder
08. februar 2002 - 02:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skrivebords icon'er

Kan man lave et program der holder styr på enes icon'er på skrivebordet, altså så man ikke kan flytte med dem overhovedet?
Skal lige siges at jeg har overhovedet ingen ide om hvordan man skulle gører det!

Og ikke noget med arranger atoumatisk.
Det skal værer et Delphi Program, skevet i Delphi 5 eller 6.
Avatar billede maxium Novice
08. februar 2002 - 07:26 #1
Avatar billede stoney Nybegynder
09. februar 2002 - 22:57 #2
Kan du ikke bare gøre folderen desktop/skrivebord under den aktuelle bruger
read only.

Stoney
Avatar billede markskod Nybegynder
08. august 2002 - 14:37 #3
spm lukket :)