Avatar billede peilman Nybegynder
07. februar 2002 - 23:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

offlinemappefil

Jeg skal synkronisere 2 outlook2002 (bærbar og stationær), jeg har læst indlæg om synkronisering:
http://www.eksperten.dk/spm/115854
Jeg kan bare ikke finde knappen 'indstilling for offlinefil', skal der sættes noget særligt op, eller skal der indstalleres nogle komponenter??
Avatar billede mile Juniormester
08. februar 2002 - 08:40 #1
Du skal bruge funktioner - "Instillinger for send/modtag". Indstillinger for Offline filer finder du under:

Funktioner
Email-konti
Marker kontoen
Rediger
Flere indstillinger
fanen "avanceret"
Avatar billede peilman Nybegynder
08. februar 2002 - 09:23 #2
jag har prøvet at finde "indstillinger for send/modtag" i den mappe, men funktionen findes ikke.
Avatar billede mile Juniormester
08. februar 2002 - 10:03 #3
Heller ikke direkte under menuen Funktioner ??

Har du heller ikke en knap "Send/modtag" under fanen "konfiguration af email" under funktioner/indstillinger ??
Avatar billede peilman Nybegynder
08. februar 2002 - 10:13 #4
jo, men i indstillinger for Send/modtag kan  jeg ikke definere nogen offlinefil, men jeg har heller ikke defineret nogen offline mappe. kan det være derfor, og hvis det er det, skal man så ikke bruge exchange for at kunne det??
Avatar billede mile Juniormester
08. februar 2002 - 10:36 #5
Ja- prøv at starte med at gå i funktioner og vælg "Send/modtag" - Du får at vide at du ikke har defineret nogen offline fil, og bliver spurgt om du vil oprette en. Svar ja - og du er ovre det problem.
Avatar billede peilman Nybegynder
08. februar 2002 - 10:54 #6
nej, jeg bliver ikke spurgt om noget. jeg har prøvet at nedlægge min konto, geninstallere den, og fået samme resultet.