Avatar billede djlarle Nybegynder
07. februar 2002 - 21:08 Der er 3 kommentarer

mp3 - vbs

Mine mp3 filer er blevet til vbs filer, hvorfor ved jeg ik!
Men hvordan får jeg dem til at blive mp3 filer igen???
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2002 - 22:12 #1
Tror du har fået virus a la loveletter.

Scan din PC for virus
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
08. februar 2002 - 08:10 #2
og man kan ikke lave filerne om igen.
mp3 filerne er slettet og erstattet af .vbs filer
Avatar billede prodic Mester
09. februar 2002 - 11:49 #3
Læs lidt om LoveLetter-varianterne, og du vil finde ud af at den laver dine mp3-filer om til vbs. Der er dog den finte ved nogle af varianterne, at den gemmer en "kopi" af mp3-filerne som skjulte filer på dine drev så du skulle have mulighed for at genskabe dem.

Men det er tvivlsomt - men find variantens navn, så kan du få en guide til hvordan netop den variant kan fjernes og hvad den gør.
Scan evt. med www.antivirus.dk