Avatar billede fireworld Nybegynder
07. februar 2002 - 20:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skriv text med GdLib

hej vil gerne vide hvordan man skriver text med gdlib har prøvet med www.phpwizard.dk's manual... men teksten bliver sindsyg udtydeligt..

kig på

www.thebeat.dk/lib.php

brugernavn er skrevet via gdlib hvordan fixer jeg det .. det er skrevet med truefonts måske ville en anden funktion fixe det??? men kender bare ingen andre :)
Avatar billede tcr480 Nybegynder
07. februar 2002 - 21:36 #1
Desværre er der nok ikke andre muligheder.

Prøv eventuelt med Postscript fonte i stedet? Måske det vil løse noget af problemet?

Ellers find en anden font der er mere spinkel.

Fonten vil altid blive utydelig når det er en så lille font.. (evt. en pixelfont)
Avatar billede cyberdude Nybegynder
07. februar 2002 - 22:06 #2
fire...-> hvorda ser de script ud du bruger ?
Avatar billede fireworld Nybegynder
08. februar 2002 - 10:16 #3
fandt ud af det!
Avatar billede morpheus Nybegynder
09. februar 2002 - 17:33 #4
Hvordan?