Avatar billede 49152 Nybegynder
07. februar 2002 - 18:22 Der er 11 kommentarer og
5 løsninger

Godt Virus Program

Hvad er et godt virus program, som er gratis og kan downloades.

Jeg skal ikke bruge det til at stå og køre i bagrunden og gøre mærkelige ting, men kun til at have liggende til at kunne scanne filer eller hele computeren når jeg har lyst.

Det skal også være let at opdatere via nettet.

Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
07. februar 2002 - 18:23 #1
norton antivirus
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
07. februar 2002 - 18:25 #2
øhh jeg mener norton antivirus er bedst men ikke gratis!!!

ellers er der dette:
http://download.cnet.com/downloads/0,10152,0-1461991-110-7822012,00.html?gid=92693&url=http%3A%2F%2Fwww%2Eescorcher%2Ecom%2Fprogram%2Fsupporter5%2Eexe
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
07. februar 2002 - 18:25 #3
Free AntiVirus Software 1.5
Avatar billede mixter Nybegynder
07. februar 2002 - 18:30 #4
Tjah...det er nok en lidt personlig smag. Jeg bruger intet virusprogram der er installeret, men udelukkende : http://www.antivirus.com/free_tools/ og :  http://ppsoft.dk/mailcheck_eng.htm
Grunden er, at intet virusprogram kan komme i forkøbet og samtidig forsinker det PC'en.
De 2 programmer bruger jeg dagligt og kan varmt anbefale dem.
Avatar billede yeti Nybegynder
07. februar 2002 - 19:20 #5
Det bedste af dem jeg har prøvet er AntiVir der kan hentes på www.free-av.com

Husk også at installere en firewall - fx ZoneAlarm www.zonealarm.com
Avatar billede perhaps Nybegynder
07. februar 2002 - 19:48 #6
Hej yeti! Ja så er vi der igen, med det samme spørgsmål som nok er stillet mindst tusinde gange. OK! Ja gratis så er det som yeti angiver det bedste,nemlig Antivir, bortset fra at du manuelt skal opdatere. Du får ingen oplysninger om at nu er tiden inde. Derfor skal det opdateres hver dag manuelt. Men det er nu også meget nemt. Bruger du et alm. 56k-modem er en firewall ikke nødvendig, efter min mening.
mixter> Jeg synes godt nok du er modig, når du klarer dig med en onlinescanner, samt en mailcheck (kender ikke sidstnævnte)
Avatar billede mixter Nybegynder
07. februar 2002 - 20:25 #7
Hej perhaps> He-he, ja det er du ikke den første der siger. Men linket til mailtjek gør, at man kan se og evt.læse/besvare posten direkte hos udbyder inden man selv henter det ind. Og det er gratis. Men indrømmet:Jeg bruger også Ad-Aware og BoDetect.
Avatar billede yeti Nybegynder
07. februar 2002 - 20:40 #8
mixter>> Fanger BoDetect også NetBus - den er faktisk mere alvorlig end Bo......

//Yeti

Selv hej perhaps (c:þ
Avatar billede mixter Nybegynder
08. februar 2002 - 18:09 #9
Hm, det er ligesom virusprogrammer. Intet er fuldendt. http://www.magnux.com/nobo/nobo_en.html kan fjerne BackOrifice, men er ingen garanti fordi de skifter adresse.
http://www.lavasoft.de/aaw/index.html giver en god beskyttelse mod spionware.
Og BoDetect...ja, den er god mod Trojans men skal opdateres.
Avatar billede mixter Nybegynder
09. februar 2002 - 09:33 #10
Lille rettelse: BoDetect er shareware (30 dg): http://www.cbsoftsolutions.com/

Lidt af hvad den kan:
Følgende er opdaget og slettet af BoDetect:

Back Orifice 2000 (All variations!)
SubSeven (16 different variations)
PrettyPark Internet Worm
Hack Attack
Back Orifice (6 different variations)
Netbus (7 variations) ....................***
DeepThroat (7 variations)
SkSilencer
AttackFTP
WebEx (2 variations)
AOLTrojan
Coma
Avatar billede yeti Nybegynder
09. februar 2002 - 10:52 #11
Så er den jo ikke gratis....!!!
Avatar billede janny Nybegynder
09. februar 2002 - 18:07 #12
gratis/ikke gratis. Med alt lort der ligger og flyder rundt på nettet i dag, er det mig en stadig kilde til evig undren at der stadig er mennesker som ofrer 20.000 - 25.000 på en god pc og 300 kr + på en ADSL forbindelse hver måned, men som ikke vil ofre 300 kr på et virusprogram. I øjeblikket sælges McAffe ver. 6.0 for 299,-. Der er nok en grund til at de gratis virus tjenester/programmer er gratis. Du får hvad du betaler for!

blot min mening!

hilsen Jan
Avatar billede m.jakel Nybegynder
10. februar 2002 - 00:55 #13
søg du blot på morpheus eller edonkeys sharing program.så kan du få alle de virus prg.du ønsker GRATIS.og de VIRKER...(de fleste)
Avatar billede m.jakel Nybegynder
10. februar 2002 - 00:56 #14
norton antivirus,på morpheus..VIRKER FINT..
Avatar billede grinderslev Praktikant
10. februar 2002 - 01:01 #15
Her ligger der lidt forskellige antivirus programmer, med en lille beskrivelse til.
http://www.kriminalitet.dk/vira.shtml
Avatar billede benjaminovervad Nybegynder
16. december 2007 - 12:54 #16
Hej alle, jeg har bare lige et spørgsmål i den her debat, om hvor jeg finder nogle virus programmer eksempel: avast, der kan køre med vista, jeg sys det er såsvært at finde nogen der kan det?