Avatar billede japex Nybegynder
07. februar 2002 - 17:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nokia 9902 Satellite Receiver med HD

Hjælper lige en fyr over tlf.... her er hvad han siger:

"Jeg har på flere måder forsøgt at sætte min Mediamasters HD i PC'eren... dog foreløbigt uden resultat. Der vises simpelthen ingen filer på HD'en.

Jeg kan fint formatere en af mine andre HD's med FAT32 og smide den i Mediamasteren, og den kan både optage og afspille... men jeg kan ikke få fat i filerne hvis jeg sætter HD'en tilbage i PC'eren."

Nogen der har tips/råd til at hive de data ud? Er de krypterede, skjulte, eller hvad sker der? Vil så gerne hjælpe den arme stakkel!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. februar 2002 - 17:35 #1
de er nok krypteret, ligesom med Xboxen.
Læste i et Review, om nogen der havde tage HDD'en fra Xboxen og sat den i en PC, og de kunne ikke læse HDD'en!!

Der er jo nok også en grundt til at det er krypteret!!
tror det har noget med loven om DIGITAl kopiering af gøre.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. marts 2002 - 22:35 #2
Hvad med at lukke???
Avatar billede japex Nybegynder
04. april 2002 - 19:57 #3
lukker
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. april 2002 - 20:27 #4
hvad var der galt med mit svar????
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2002 - 20:29 #5
japex er anmeldt - svar er givet, så skal svar accepteres.
Avatar billede dmcn Praktikant
04. april 2002 - 21:14 #6
japex : Forklaring på din lukning?
Avatar billede japex Nybegynder
04. april 2002 - 23:27 #7
Det eneste der for mig ser nyt ud i rkhdk's svar er det med loven om digital kopiering... og da jeg for nylig har bygget et helt universitets-projekt på at det i Danmark er lovligt at tage digitale kopier er det såmænd ikke engang rigtigt ;)

Det er ikke fordi jeg ikke kan onde dig 60 points, men måske bare ikke lige for dette svar.