Avatar billede mikall Nybegynder
07. februar 2002 - 17:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Media player virker ikke

Er der nogle der ved hvorfor win media player ikke vil afspille cd'ere efter at de har ligge på harddisken ca en månede.
Den kommer med en fejlmeddelse der omhandler noget om licens til denne computer???
Avatar billede -krn- Nybegynder
07. februar 2002 - 17:08 #1
Jeg tror det er med Cd som det er med Video bånd... Hvis du ligger et video bånd på en video kan det også blive slettet... Måske kan CD også det...

-KRN-
Avatar billede mikall Nybegynder
07. februar 2002 - 17:32 #2
Jeg mente nu at jeg har kopieret cd'en til hardisken. Den skriver så (efter en månede) at den ikke kan finde licens til dette medie, og at jeg skal overfører licensen fra den oprindelige computer! Men dette er den den oprindelige computer!
Avatar billede -krn- Nybegynder
07. februar 2002 - 17:53 #3
Hehe ok.. Misforstod vist =)

Så ved jeg desværre ikke lige hvad der kan være galdt...
Avatar billede mikall Nybegynder
07. februar 2002 - 23:16 #4
Lukket pga manglende svar
Avatar billede mikall Nybegynder
07. februar 2002 - 23:18 #5
Prøver at lægge det over i en anden katgori