Avatar billede jawser Nybegynder
07. februar 2002 - 14:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ghost igen

Hej på Eksperten
Jeg har fulgt et tidligere indlæg omkring back up.Jeg har Norton Ghost 7.0 installeret på min PC med win 2000. og vil gerne lave backup af mit C-drev. Jeg Går ind i Nortons bootdisk og laver en bootdisk der understøtter CD-rom. Herefter restarter jeg på min bootdisk og Norton Ghost.exe starter op. Her vælger jeg local -partion- to  image, og vælger min brænder som destination source. Mit C drev fylder to CD'er. Men hvordan skal jeg så restore mit C drev,  Den 1 CD får lagt bootfilerne over inden den brænder data fra mit C drev, men jeg kan ikke boote fra CD'en selv om jeg går ind i bios og vælger boot fra CD. Jeg har prøvet at gå ind i Ghost.exe igen og restore from image, men her kan jeg kun vælge C drevet. Er der en anden måde at anvende programmet på???
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. februar 2002 - 14:57 #1
det har jeg også haft problemer med, så jeg brugt blot Ghostbootdisken når jeg skulle ghoste den anden vej, prøv det.
Avatar billede jawser Nybegynder
08. februar 2002 - 07:34 #2
Jeg har en 60 GB harddisk som er opdelt i 3 partioner, men kan kun få lov at restore C drev er det rigtigt. Det er kun for at se om jeg en komplet imagefil altså at jeg restore hvis jeg får problemer?
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. februar 2002 - 12:19 #3
du kan kun restore tilbage til det drev du har lavet image i, altså C: