Avatar billede sterion1 Nybegynder
07. februar 2002 - 10:44 Der er 44 kommentarer og
1 løsning

Matematik Logo Søges !

Jeg skal bruge 3 Matematik Logo'er/Billeder der skal ikke være noget tekst på kun lidt linealer,bøger, og lign.    det er til 1-3klasse. Størrelsen er ligemeget men bare tænk på det skal kunne være på en matematik side!
Avatar billede rasmus_thomsen Nybegynder
07. februar 2002 - 11:18 #1
er det til hjemmeside eller til print...?
Avatar billede nonick Nybegynder
07. februar 2002 - 12:32 #2
Jeg prøver senere. Ved klokken 17.00
Avatar billede fastwrite Nybegynder
07. februar 2002 - 12:52 #3
hvad format skal det være i, og ja - hjemmeside eller på tryk?

Hvilken slags logoer ønsker du? +, -, * ?

Jeg vil gerne komme med et forslag, såfremt du lige svarer på ovennævnte spg.
Avatar billede sterion1 Nybegynder
07. februar 2002 - 13:43 #4
Der skal bare være lidt blandet gerne med +.-.* og alt det der !
Avatar billede rasmus_thomsen Nybegynder
07. februar 2002 - 13:53 #5
hvordan vil du have vi skal komme med forslag til noget vi ikke ved hvad skal bruges til....?
Avatar billede nonick Nybegynder
07. februar 2002 - 17:40 #6
Skal der stå "Matematik"  på det eller hva´?
Avatar billede zhark Nybegynder
07. februar 2002 - 18:58 #7
Er det noget i denne stil?
http://www.gvdnet.dk/~pouls/mat-1.jpg
Avatar billede lee Nybegynder
07. februar 2002 - 19:08 #8
Hvad størrelse ?
Avatar billede nonick Nybegynder
07. februar 2002 - 19:16 #9
http://www.geocities.com/bizartdk/OC/index.htm <--- sådan? Det er da MEGET barnligt! LOL
Avatar billede nonick Nybegynder
07. februar 2002 - 19:17 #10
Lee :

quote : "Størrelsen er ligemeget men bare tænk på det skal kunne være på en matematik side!"
Avatar billede lee Nybegynder
07. februar 2002 - 19:41 #11
nonick>> En mtematik side... jeg kan da ikke huske hvor stor en matematikside er... gik ud af folkeskolen for 8 år siden !!!
Avatar billede zhark Nybegynder
07. februar 2002 - 19:44 #12
Avatar billede nonick Nybegynder
07. februar 2002 - 19:48 #13
Lee... Nu ved vi stadig ikke om det er en hjemmeside, eller om det er til en udskrift...!

eks : 600x100 kan jo også være øverst på en matematik side, selvom en matematik side er ca. 800x1200
Avatar billede zhark Nybegynder
07. februar 2002 - 19:49 #14
sig mig lige, skal der være 3 billeder - eller 1 side MED 3 billeder?
Mvh.zhark
Avatar billede nonick Nybegynder
07. februar 2002 - 19:49 #15
og en ting til zhark... Dine links virker af hel**de til! :)
Avatar billede nonick Nybegynder
07. februar 2002 - 19:50 #16
Jeg fatter stadig ikke ret meget af dette spm!

Sterion.. kan du ikke lige give os noget info!??!
Avatar billede lee Nybegynder
07. februar 2002 - 20:26 #17
Avatar billede nonick Nybegynder
07. februar 2002 - 20:32 #18
Lee... Hvilket program har du brugt til det? Tænker på bogen...
Avatar billede lee Nybegynder
07. februar 2002 - 20:39 #19
paint shop pro
Avatar billede nonick Nybegynder
07. februar 2002 - 20:53 #20
Fedt lavet(tror jeg da :))
Avatar billede lee Nybegynder
07. februar 2002 - 21:08 #21
har du hørt om tubes ?
Avatar billede zhark Nybegynder
07. februar 2002 - 21:09 #22
nonick>
Det forstår jeg ik', har aldrig hørt andre have problemer med de links?
Keg ved heller ik' hvad der sker her men sluttet med det her "show"
http://www.gvdnet.dk/~pouls/mat-3.jpg
an du ikke se det nonick, vil jeg MEGA gerne vide hvad... langsom eller. Det tager 1/2 sek. for mig!?
Avatar billede lee Nybegynder
07. februar 2002 - 21:13 #23
Zhark>>> det tage lannng tid her, sidder på en god forbindelse
Avatar billede lee Nybegynder
07. februar 2002 - 21:14 #24
og ender så med at vise :

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på Web-stedet, eller det kan være nødvendigt at ændre browserindstillingerne.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er stavet korrekt.

Hvis du vil ..... bla bla bla
Avatar billede zhark Nybegynder
07. februar 2002 - 21:15 #25
*DOOH* skal have nye briller, rammer forkert tast (:
Avatar billede lee Nybegynder
07. februar 2002 - 21:19 #26
nu er den der med det samme
Avatar billede nonick Nybegynder
07. februar 2002 - 21:20 #27
Zhark--- Nu virker det! ved ikke hvad dælne...?!?
Avatar billede zhark Nybegynder
07. februar 2002 - 21:25 #28
OK - var lige ved at udlove 2x15 points for at prøve min hj. side (som jeg ikke har set på i mdr.) måske lavet "kuk" er newbie på (også) det område :) her er det hjælpeløse forsøg:
http://www.gvdnet.dk/~pouls/index.html
2x15 points for at prøve det :)
Avatar billede lee Nybegynder
07. februar 2002 - 21:29 #29
Det virker
Avatar billede zhark Nybegynder
07. februar 2002 - 21:30 #30
sterion1>
undskyld min "spam" - jeg betaler 100 popint's i ekstra præmie, så nonick & lee skal oppe sig!
Avatar billede nonick Nybegynder
07. februar 2002 - 21:44 #31
hmmmm.....
Avatar billede nonick Nybegynder
07. februar 2002 - 21:45 #32
Nu må vi fandme da snart høre noget fra sterion!
Avatar billede lee Nybegynder
07. februar 2002 - 21:48 #33
hvad mener du Zhark ?
Avatar billede zhark Nybegynder
07. februar 2002 - 21:53 #34
nonick>lee>
JEG stoper, har hverken tid eller lyst, jeg spammede spm. hæng ved. jo - jeg giver 100 point's ekstra (fordeler dem dog) over and out
Mvh. zhark
Avatar billede sterion1 Nybegynder
07. februar 2002 - 21:55 #35
Hej igen allesammen, det er rigtig flot det i har lavet er mest faldet for lee's tre billeder ! Men bestemmer mig imorgen eller måske først i overmorgen sorry :(
Avatar billede sonne Nybegynder
07. februar 2002 - 22:04 #36
HALLO zhark
Aner du noget om matematik ?
Så fortæl lige hvad der er forskellen mellem geometri og matematik.

Sterion
undskyld det spam til zhark
Vil du ha lavet et logo, vil jeg gerne komme med forslag, men du bliver nød til at komme med noget som mig og de andre kan arbejde ud fra. Det er jo helt rigtgt hvad der er spurgt om længere oppe. Kom med nogle bud på hvad du ønsker, hvor det skal bruges og til hvad.
Jeg går i seng nu - skal op igen kl 03:45 og til basketball:
www.bigchris.dk
vi skrives ved... hvis du vil
Avatar billede lee Nybegynder
07. februar 2002 - 22:20 #37
hmm jamen så må vi vente :)
Avatar billede zhark Nybegynder
07. februar 2002 - 22:34 #38
Ca. hver anden gang søger/laver sonne logo/banner, den kopi-ist får ikke del i points (fra mig) her. Han har sikkert siddet 5 minutter for længe på potten som lille (:
Avatar billede barklund Nybegynder
08. februar 2002 - 01:11 #39
>> sonne
> Så fortæl lige hvad der er forskellen mellem geometri og matematik.

Nu har jeg fulgt jeres mudderkastning igennem et par tråde herinde, og finder for eksempel ovenstående kommentar fuldstændig ubegrundet, malplaceret og direkte skæmmende på eksperten. Hvorfor skulle det nogensinde være påkrævet at vide noget om matematik for at kunne tegne et logo med en passer og en lineal...

Kender du forskellen? Kender du også forskellen mellem geometri og trigonometri? Gauss-elimination og Jordan-elimination? Potens- og kvotientrækker? Er det nødvendigt? Næ...

Jeg kan til nød acceptere, at man sviner hinanden lidt til, når man føler sig trådt på eller nuppet fra - det værende ideer eller andet... Men der er ingen grund til i en helt ny tråd som denne spontant og ubegrundet at kaste sådanne kommentarer ind og chikanere andre - spørgsmålsstilleren inklusive.

Jeg opfordrer jer til at stoppe krigen - eller holde den over mail. Det kommer egentlig ikke de andre brugere ved, og stopper i ikke, så vil jeg mene, at det bør anmeldes til admin...

Ja, jeg har set, at zhark har skudt igen med en anden kommentar, men forskellen er, at han fredeligt udlevede ekspertens ånd i denne tråd, som du pludselig skal ødelægge med dit spam... Lad venligst være...

Just my 2 pence...

/Morten Barklund
morten@barklund.dk
Avatar billede lee Nybegynder
08. februar 2002 - 06:48 #40
sterion1>> Det skal lige siges at original størrelsen på billederne jeg har lavet er 500x500 pixels, så du kan scalere dem derfra. Dem du ser er halveret altså 250x250 Pixels.

blot en lille kommentar jeg glemte tidligere.
Avatar billede sterion1 Nybegynder
09. februar 2002 - 09:47 #41
Hej Leee, jeg tager dine 3 Logoer de er fede, men hold dem på den side i nogleuger endnu skal først bruge dem snart så håber du kan have dem liggende på din side :)
Avatar billede sterion1 Nybegynder
09. februar 2002 - 09:48 #42
p.s      Kloge ord BarklunD :)
Avatar billede lee Nybegynder
09. februar 2002 - 11:29 #43
Jamen de bliver liggende til du skriver her at du har hentet dem.
Dog ikke flere måneder ok ;)
Glad for du ka' li' dem.
Avatar billede zhark Nybegynder
09. februar 2002 - 12:46 #44
barklund>
Synes også det er OK du løfter fingeren!
Jeg vil ikke spilde nogens tid med yderligere, men række hånden ud til sonne, at:
Jeg i hvert fald ikke vil være den første der starter NOGEN FORM for chikane.
PS.: Jeg vil MEGET gerne opfylde mit tilbud om ekstra points, men det her spm. tog en træls vennding, og jeg er oprigtigt ked af at oprette spm. med point's og link her til! Det er næsten som at bore mere i det. Tænker lige over det "problem".
Mvh. zhark
Avatar billede lee Nybegynder
09. februar 2002 - 13:10 #45
Zhark>> Det skal du ikke spekulere længere over ;)