Avatar billede affen Nybegynder
07. februar 2002 - 10:21 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

job!!!

er der en som kender et sted på nettet hvor man kan få et job som hjemmeside programmør
Avatar billede ahv Nybegynder
07. februar 2002 - 10:26 #1
Avatar billede medions Nybegynder
07. februar 2002 - 11:25 #2
hmm.. var det ik' LIIIIGE lidt rimelig mange points for det simple svar!!!!====????

//>Rune
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
07. februar 2002 - 11:25 #3
http://www.eksperten.dk/spm/169370

Er du ualmindelig dum eller hvad

"Anmeld Misbrug" er til for den slags sagder

MC
Avatar billede ahv Nybegynder
07. februar 2002 - 11:28 #4
Lige en kommentar fra mig :

Jeg håber ikke jeg løber ind i nogle problemer fordi jeg svarede på hans spørgsmål :o(
Jeg er villig til at give pointsne tilbage, hvis i tror dette skulle være en form for fusk/snyd.
Avatar billede phrozia Juniormester
07. februar 2002 - 11:30 #5
Damn.. Han er da for dum...

MC, har du trykket eller skal jeg?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
07. februar 2002 - 11:30 #6
AHV>>>> ikke dig men hvis alle bare oprettede SP på må og få og vi andre så søgte på noget ville vi få alle mulige ubrugelig ting frem.

Nyd du bare dine point

MC
Avatar billede phrozia Juniormester
07. februar 2002 - 11:32 #7
Hmm.. og dog.. Det her lugter af fusk eller misbrug!

Se profilen på: AFFEN

Oprettelsesdato torsdag 7. februar 2002 09:23
Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (1 dage * 5 point) 5,00
Point tjent 0,00
Point brugt 260,00
Point ude 0,00
Banner point 0,00
I alt 45,00

Ret så mystisk, ik sandt?
Avatar billede medions Nybegynder
07. februar 2002 - 11:34 #8
mc.lucifer> Hvad siger du , skal vi anmelde ham?

//>Rune
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
07. februar 2002 - 11:35 #9
Han er ved at blive anmeldt

Phrozia gør det

Venter bare på hans Ord om at det er gjort

MC
Avatar billede phrozia Juniormester
07. februar 2002 - 11:35 #10
Er gjort.

Han er anmeldt.
Avatar billede ahv Nybegynder
07. februar 2002 - 11:37 #11
Jeg har lige skrevet en mail til admin, og bedt ham komme ind og kigge på det !

(Se min profil, jeg kan altså godt tjene mine points uden at snyde, håber ikke i vil anmelde mig)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
07. februar 2002 - 11:39 #12
AHV......

Slap af du har jo handlet i go tro, At idioten giver dig 200 point er jo ikke op til dig at bestemme,

Ved ikke om du kommer til at skulle give nogle af dem tilbage

Men det er op til ADMIN

AHV. Du bliver ikke anmelt

MC
Avatar billede phrozia Juniormester
07. februar 2002 - 11:39 #13
Nej nej, AHV er ikke anmeldt.
Avatar billede ahv Nybegynder
07. februar 2002 - 11:40 #14
Pyyhaa :o)

Det er bare fordi i sidder og ævler om at han er anmeldt osv. Jeg ved jo ikke hvilket navn der lå bag han.

Men jeg har bedt admin komme ind og se på det.
Avatar billede phrozia Juniormester
07. februar 2002 - 11:41 #15
Ahv, du bør måske næste gang tænke lidt over sammenhængen mellem spm og point. Man kan jo regne ud, at det ikke er helt normalt at give max point for det her.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. marts 2002 - 00:19 #16
affen> du bør gennemlæse reglerne for point uddeling igennem endnu en gang, særligt:

De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system.

anmeldelse lukket

ahv> lav et spm med point retur til affen hvis du vil af med nogle af dem igen :-)

ztyxx/CoAdmin