Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. februar 2002 - 01:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

script til ændring af menutop

Ja - nu er jeg så også gået i gang med at hjemmefuske en hjemmeside!
Men nu har jeg så lige et spørgsmål, da jeg er helt ny til det her html-fis:
Findes der ikke et script, som jeg kan bruge til at undgå den irriterende (men nødvendige; $$$) reklame som er i toppen! Jeg forestiller mig et script, som gør at siden rykker sig, når man går ind på den - så man undgår at se toppen, hvor reklamen er...

det er vist nemmere, hvis du går ind og kigger her:

http://www.runehansen.0catch.com/

så kan du sikkert nemmere forstå det :0)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
07. februar 2002 - 02:01 #1
Hallo - du betaler jo ikke noget for hostingen..hvad tror du de lever af?

Vil du ikke ha' reklamer på din side må du punge ud ligesom alle andre.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. februar 2002 - 02:03 #2
pelkjaer >> jeg vil da gerne ha reklamer osv... men jeg ved man kan snyde lidt her - så det vil jeg gøre! sådan er det!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. februar 2002 - 03:05 #3
er der ikke nogen der har noget??? hulkhulk - kom nu, alle kloge hoveder!!
Avatar billede pawd Nybegynder
08. februar 2002 - 14:10 #4
Der findes hosting uden reklamer.
Altså, ingen grund til at snyde.

Husk på at dit mindre smarte spørgsmål lander i en del mailboxes. Husk det til en anden gang ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. februar 2002 - 17:20 #5
jamen så lukker jeg da lortet! Jeg troede sgu ellers det her var forummet, hvor man fik svar på den slags!!!!!?!?!