Avatar billede mh28 Nybegynder
06. februar 2002 - 22:08 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

Kan min computer køre med WIN98 SE

Jeg har denne computer

Processor:          AMD Athlon(tm) XP 1800+ 1.5 GHz
    Math Support:      Present
    BIOS:              VIA694 - 42302e31 Award Modular BIOS v6.00PG, 09/26/01
    Bus Type:          PCI, ISA, USB
    Ports:              1 Parallel, 2 Serial
    Memory:            768 MB  (16% Utilized)
    Floppy Disks:      1,44 MB
    Hard Disks:        38,34 GB
    Multimedia:        Sound, CD-ROM
    Video:              800 x 600 in 64K Colors, NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 Ver. 6.13

Virker Win98 SE på denne maskine, og hvis dette med rammene ikke køre kan jeg så opgrader noget så mine ram vil virke.
Avatar billede nonick Nybegynder
06. februar 2002 - 22:14 #1
Ja, men skide ustabilt! Max anbefalte RAM er 512.

Ellers er det helt fint.
Avatar billede peet-49 Novice
06. februar 2002 - 22:14 #2
Det er den da super til.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
06. februar 2002 - 22:15 #3
hmm er det en joke???

ja selfølig kan den det

men tag og lig Win XP ind
Avatar billede martal. Nybegynder
06. februar 2002 - 22:15 #4
Ja, selvfølgelig
Avatar billede snigermunken Nybegynder
06. februar 2002 - 22:25 #5
Da jeg en kort overgang kørte med 768MB i win 98SE så fik jeg problemer med dos programmer, vis jeg prøvede at starte to dos programmer fik jeg en fejl der lød noget i stil med "Ikke tilstrækkelig hukommelse" min løsming var at gå med til 640MB ram så forsvandt problemet, med man kan vis redigere en fil så du ikke har problemer med dos vis du køre 768MB.

Men tror du jeg kan finde linket til den side hvor der stod hvordan man skulle gøre?

Men anyway det var et eller andet med at kun give dos eller windows tilladelse til at bruge en vis det af en ram.... så kan det være en med en hjerne ved hvad jeg mener og kan sige hvordan.
Avatar billede mh28 Nybegynder
06. februar 2002 - 22:30 #6
Eller skulle jeg vælge at køre med Win 2000 PRO. Mit problem er at i nogle spil arbejder den helt vild langsom så det hakker mega meget, der for vil jeg skife, men hvad ville i anbefale jeg skulle køre med ????
Avatar billede sprutnik Nybegynder
06. februar 2002 - 22:35 #7
Hvad er det for nogle spil den hakker i ?
Avatar billede peet-49 Novice
06. februar 2002 - 22:43 #8
Vil du køre fejlfrit, skulle du overveje XP
Avatar billede mh28 Nybegynder
06. februar 2002 - 22:43 #9
Red faction, medal of honor, red alert 2 yuri , Rogue spear.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
06. februar 2002 - 22:43 #10
Om ikke andet så kører jeg win200 Pro, og jeg ingen problemer haft med det, hverken i spil eller programmer.
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
08. februar 2002 - 17:14 #11
Glem alt det vrøvl om at opgradere, det er penge ud af lommen, hvis du ikke har hårdt brug for det i dagligdagen (og du kan få en piratkopi).
selv med en kopi, skal du være forberedt på at det ikke nødvendivis er lykken! Der følger mange ting med at skifte styresystem! Og det uanset om du er glad amatør eller lidt mere hardcore!
Avatar billede peet-49 Novice
09. februar 2002 - 06:51 #12
Hr. ejoergensen>> Man skilter ikke her med piratkopier-VEL