Avatar billede fralle Nybegynder
06. februar 2002 - 18:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TeleDK og CS Server!

Jeg har TeleDK 2024/512 jeg connecter ved at jeg har internettet kommende ind i et netkort i min server, og så netkort nr2. deler det med ICS med alle mine andre maskiner, men nu vil jeg så sætte en CS server op og GameVoice server, men ingen kan connecte... tror det har noget med at TeleDK pr. default ikke er sat til at lytte på de indkomende porte... Meeeen hvordan får jeg den til det??
Avatar billede dreamspawn Nybegynder
06. februar 2002 - 19:05 #1
Det kan du ikke - teleDK vil ikke ha at man kan rode ved derres routere - så du kan ikke få passwordet til den - sur røv
Avatar billede karlslund Nybegynder
07. februar 2002 - 13:11 #2
Jeg formoder at du har fået en router med din ADSL?

Eller kører du direkte fra Siemens boxen ned i dit netkort?

Hvis svarene er NEJ og JA, så:

Kører du Windows 2000/XP?

Hvis svaret er JA, så:

Du skal ind i ICS, klikke på "Avanceret" og vælge "Tilføj". Så tilføjer du følgende for din CS-server:

Beskrivelse: Min coole CS server
IP-adresse: Adressen på CS-serveren på dit interne netværk
Extern portadresse: 27005
Intern portadresse: 27005
Du skal vælge TCP.

Så burde din CS-server virke.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
07. februar 2002 - 13:14 #3
Jeg har hørt, Ved ikke om det er en skrøne men at TDC router Password er = det Serial nr der står i bunden af routeren

Men som sagt ved ikke om det er en skrøne
'
MC
Avatar billede knallerthjernen Nybegynder
13. februar 2002 - 00:54 #4
han har IKKE router kan i nok se.
Avatar billede chrlyck Nybegynder
17. februar 2002 - 15:44 #5
>> Lucifer

Det er ikke en skrøne, men det har du lige gjort det til for det passer ikke heeelt hvad du siger. Kun næsten, men anyway så er det ikke relevant...