Avatar billede fronse Nybegynder
06. februar 2002 - 17:35 Der er 32 kommentarer

lille flash spil

jeg vil gerne have et lille flash spil til min side først skal der kommen et gråt billede hvor der står copyrigth Copyright © Emil Fredborg og så skal spillet begunde først skal man tate et navn spillet skal handle om at man skal skyde nogle hvide/sorte køer med en Desert Eagle lige som i blinkene lygter det skal faktis være et lille blinkene lygter spil

jeg vil sige det næmmeste er hvis i stiller spørgesmål da jeg ikke ved så meget om det

Avatar billede krisbjoern Nybegynder
06. februar 2002 - 19:19 #1
Hvornår havde du tænkt dig at spillet skulle være færdig?
Hvad vil du give for det?
Skal der være en HighScoreliste(eller hvad skal du bruge navnet til)?

Venligst
Kristian Bjørn
Avatar billede fronse Nybegynder
06. februar 2002 - 21:51 #2
jeg havde tænkt mig en gang i næste uge

jeg kan kun give point mine KR er nede på -1500 så
ja hvis personen gider lave en higscore ville jeg blive glad
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
06. februar 2002 - 22:33 #3
Jeg vil egentlig gerne lave spillet...for pointene ;-)
Men har ikke tid lige nu.
Hvis du nu ikke får andre henvendelser du kan bruge, kan du maile til mig på kbjoern@mail1.stofanet.dk , så kan jeg give et bud på hvornår det ville være realistisk at jeg kunne levere et spil til dig.

Venligst
Kristian Bjørn
KB3-MultiMedieDesign
Avatar billede fronse Nybegynder
06. februar 2002 - 23:11 #4
kan du sige noget om hvornår du har tid???

har det der firma(antager jeg)KB3-MultiMedieDesign en HP???? jeg kan se???
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
07. februar 2002 - 00:07 #5
Tjo...
Jeg er multimediedesigner studerende, så mit firma
KB3-MultiMedieDesign er stadig i den spæde start.
Jeg har ikke en ordentlig side endnu, men det kommer... når jeg lige får lidt tid :o)
Indtil da må du da gerne kigge forbi på min midlertidege HP.
http://home1.stofanet.dk/swallow/kb3
Jeg skal lige sige at jeg ikke har lavet nogle Flash spil endnu, men skal til det. Har dog arbejdet en del med Flash.
Jeg arbejder pt på 3 projekter(2 ASP løsninger og et Flash site, der senere skal udbygges med noget ASP) - så hvis du kan leve med en "løs" deadline er jeg på.
Det siger jo sig selv at jo mere spillet skal byde på, desto længere tid vil det tage at producere spillet ;-)

Venligst
Kristian Bjørn
KB3-MultiMedieDesign
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
07. februar 2002 - 00:24 #6
Jeg kan i øvrigt sige at et af mine mål for de spil jeg vil lave i Flash er at få et link ind på DR/P3' side om netspil...
Avatar billede fronse Nybegynder
07. februar 2002 - 07:30 #7
en løs deadline line hvad med at sije en 1
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
07. februar 2002 - 12:18 #8
Desværre forstår jeg ikke din kommentar.
Det jeg mener med en "løs deadline" er, at jeg IKKE kan love dig
spillet færdigt om 14 dage, faktisk bliver det nok noget der minder om i starten af marts(altså om en 3-4 uger).
Avatar billede barklund Nybegynder
07. februar 2002 - 21:28 #9
Jeg kan lave det til dig lige nu i aften hvis du kaster grafikken efter mig (jeg kan ikke tegne)...

Har lavet www.taberspillet.dk og www.coolcurling.dk (flash-scriptet)

Jeg gør det gerne for pointene men mht en highscore, så skal jeg vide, om du har ASP/PHP og mySQL/MS SQL eller om jeg bare smider det i en tekstfil...

Du skal dog være hurtig, da jeg er væk i morgen og hele næste uge :o)

Smid løst storyboard og al grafik på morten@barklund.dk indenfor en time og du har et spil om 4-5 timer...

/Barklund
Avatar billede barklund Nybegynder
07. februar 2002 - 22:20 #10
20 minutter... så er jeg off...

Måske har jeg tid i morgen aften... Prøv at smide en mail inden senest klokken 16 i morgen - så skal jeg se, om jeg kan nå det inden skiferien...
Avatar billede fronse Nybegynder
07. februar 2002 - 22:25 #11
det er faktis meningen at personen også selv skal lave grafikken
Avatar billede fronse Nybegynder
07. februar 2002 - 22:28 #12
krisbjoern jeg kan godt vente hvis du alså lover du vil lave det hvis der går forlang tid før folk kommer igang så dropper de det tit jo
Avatar billede barklund Nybegynder
07. februar 2002 - 22:29 #13
Av...

Så skal jeg have det skåret helt ud i pap... Skal køerne vade rundt i et landskab, skal man bare flytte et sigtekorn rundt eller skal man kunne bevæge væbnet og så videre... Har du lidt detaljer, for så vil jeg gerne prøve...

Jeg finder først lige nogle billeder og køer og våben...
Avatar billede fronse Nybegynder
07. februar 2002 - 22:31 #14
der skal være et sikte korn men man skal også kunne se våbnet de skal stå i en ind hegning og græsse der skal være en blå himmel med skyer som bavgrund
Avatar billede fronse Nybegynder
07. februar 2002 - 22:36 #15
og våbnet skal selv føldig bevæge sig efter siktekornet
Avatar billede fronse Nybegynder
07. februar 2002 - 22:39 #16
hallo jeg skal gerne have nogle kommentare/spørgesmål fra dig jeg skal til at i seng
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
07. februar 2002 - 22:42 #17
Ja! Hvis du beslutter at jeg skal lave spillet - så LOVER
jeg at det BLIVER LAVET!!!
Men jeg gider ikke løbe om kap(med barklund f.eks.)
Så sig til hvad du beslutter - barklund er tilsyneladende igang. ;o)

Venligst
Kristian Bjørn
Avatar billede fronse Nybegynder
07. februar 2002 - 22:44 #18
jeg håber da vi snart høre fra ham hvad han syndes
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
07. februar 2002 - 22:49 #19
Ja det ville være cool - han sidder nok begavet i en eller anden søgemaskine efter de lede billeder, hvilket jo er cool nok!
Jeg smutter offline nu - så jeg svare ikke på mere før i morgen.
Du kan stadig bare maile til mig hvis det skulle have interesse:

Venligst
Kristian Bjørn
KB3-MulltiMedieDesign
kbjoern@mail1.stofanet.dk
Avatar billede fronse Nybegynder
07. februar 2002 - 22:52 #20
ja jeg må sku også smutte nu det kan godt være jeg lige kikker ind om 20 min for at se hvad der sker
Avatar billede barklund Nybegynder
07. februar 2002 - 22:52 #21
Okay... Har du selv et billede af en DE50 set oppefra? For det er umuligt at finde! Jeg lover at lave spillet nu til aften, hvis jeg bare kan finde grafikken...
Avatar billede barklund Nybegynder
07. februar 2002 - 22:53 #22
Skal køerne være rigtige køer, fornuftige cliparts eller sjove cliparts...?
Avatar billede fronse Nybegynder
07. februar 2002 - 23:02 #23
fornuftige cliparts

nej jeg kan ikke finde son en det er lidt noget skidt

jeg kan ikke komme mer i aften sååå håber du finder ud af noget jeg kikker ind i morgen lidt over 8.00 om morgnen
Avatar billede barklund Nybegynder
07. februar 2002 - 23:22 #24
jeg har fundet en okay fed eagle - det er et screenshot fra et (uigenkendeligt) spil...

Jeg har fundet nogle vellignende tegnede køer... Dem fyrer jeg ind på en græsmark med et sigtekorn...

Jeg fik aldrig at vide, om du havde noget serverside scripting, så highscoren udelader jeg...
Avatar billede barklund Nybegynder
08. februar 2002 - 00:39 #25
Har du en email?

Jeg har lavet et bud - det er ikke færdigt, men sig venligst hvilken yderligere funktionalitet og hvilket tekster, som du ønsker...

/Barklund
Avatar billede fronse Nybegynder
08. februar 2002 - 09:24 #26
bare smid det i en tekst fil jeg har PHP min mail fronse@sol.dk
Avatar billede barklund Nybegynder
08. februar 2002 - 12:08 #27
Mail smidt... Kom venligst med uddybende forslag til udvidelse og ændringer.

Jeg er så dårlig til at finde på, men god til at udføre :o)
Avatar billede barklund Nybegynder
08. februar 2002 - 17:01 #28
Har du nogen kommentarer? Jeg tager snart på ferie... Om et par timer smider jeg .fla'en efter dig - så kan du selv lave det sidste eller få nogen andre til det... Hvis du altså ikke smider kommentarer snarest...
Avatar billede fronse Nybegynder
20. februar 2002 - 16:32 #29
det var ikke som jeg havde tænkt mig det var faktis meningen detn skulle tejnes
Avatar billede barklund Nybegynder
20. februar 2002 - 21:21 #30
Hmm... Så skal du snakke med en, der kan tegne... Det vil tage ca. 4 sekunder at indsætte en tegning med for mig vil det tage ca. 4 år at tegne noget, der bare ligner... Kan du få andre til det, så sætter jeg det gerne ind...
Avatar billede xx007x Nybegynder
26. marts 2003 - 16:10 #31
send en mail til mig på xx007x@popit.dk hvis du vil ha' skyd_psykopaten.fla
det er godt nok ikke lige kør eller desert eagle men det er et skyde spil og hvad er din side
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
25. april 2003 - 16:55 #32
Det har vi da copyright på morten :D (Ej det er lige meget) Du kan også bare sende en mail til anders@snuseren.dk , så sender jeg skyd_psykopaten.fla til dig. (Et lille spil, xx007x og jeg har lavet). Godt nok ikke køer, men det kan du jo bare tegne om.. Men er det ikke ved at være lukketid?

MVH
Anders