Avatar billede scarab Nybegynder
06. februar 2002 - 17:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VB og Java

Hej Eksperter!

Jeg er igang med et interface i VB (standard EXE) og vil gerne anvende en Java klassefil til funktionaliteten. Kan man det/Hvordan gør man?
Avatar billede dr.truti Nybegynder
06. februar 2002 - 17:31 #1
Ok men er kilden i Classe filen programmeret i Java ?

i såfald kan Visual Basic Compaileren ikke hitte ud af det....

Hvis det kun er selve Classe fil formatet (Hvad jeg ikke tror) så kan du godt.....

Truti
Avatar billede scarab Nybegynder
06. februar 2002 - 17:44 #2
Hej Truti!
Jeg har lavet en java CLASS fil og vil bruge dens funktionalitet, lidt ligesom man bruger en applet til hjemmesider. Kan man anvende den funktionalitet i en VB exe fil? Helt konkret vil jeg kryptere tekststrenge i Java og bruge VB til GUI, da jeg synes Java swing er besværligt :-)
Avatar billede jennemaan Nybegynder
09. februar 2002 - 11:11 #3
Check http://www.vbdna.net/vbdna/articles/comcallingjava.asp

Alternativ skal du købe nogle færdige løsninger, f.eks. J-Integra (http://www.linar.com/jintegra/doc/javafromcom/vb2javalb.html).

/Jennemaan
Avatar billede scarab Nybegynder
09. februar 2002 - 12:38 #4
thanks!