Avatar billede mr-bob Nybegynder
06. februar 2002 - 15:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

web til email?

helloza aller jer flash guruer derude...

jeg ligger og piller ved noget web og skal lave en bestillingsseddel. på denne bestillingsseddel skal der være omkring 650 bittesmå felter hvor kunder skal kunde angive et tal. mit spørgsmpl:

hvordan skal jeg gøre hvis jeg skal have hele den side hvor de har angivet tallene sendt til min email?

på forhånd tak

Mr bob

p.s. hvis flere point er nødvendigt kan det sagtens forhandles.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
06. februar 2002 - 16:06 #1
spørgsmpl=spørgsmål
Avatar billede mr-bob Nybegynder
06. februar 2002 - 16:51 #2
Hmm, vi er nok løbet tør for guruer :-)
Avatar billede toasten Nybegynder
06. februar 2002 - 17:49 #3
Prøv at søg efter spørgsmålene inden du opretter dem!
Dette spørgsmål er blevet besvaret mange gange
Avatar billede mr-bob Nybegynder
06. februar 2002 - 21:17 #4
jamen det vil jeg så prøve.....
jeg er bare blevet så evindelig træt af søgefunktionen fordi den er så skide langsom!
Avatar billede lingoman Nybegynder
06. februar 2002 - 21:30 #5
SØGEFUNKTIONEN er opdateret og virker meget godt nu :)
Avatar billede jacksleo Nybegynder
06. februar 2002 - 22:19 #6
hmmm det er da vel bare at lave 650 inputs felter med 650 variabler og så formmaile dem. Ikke spor svært men jo det tager tid at lave 650 felter men alle ting tager jo tid.....
Avatar billede mr-bob Nybegynder
06. februar 2002 - 23:27 #7
jeg har altså ikke tålmodighed til at søge om det. har siddet i et kvarter og fået 2 sider frem.

så kan jeg jo lige lave opgaven om: den der finder et link til eksperten som omhandler det ovenstående emne får pointne!

Mr bob
Avatar billede mr-bob Nybegynder
04. marts 2002 - 08:32 #8
nå men hvis der ikke er nogen der vil hjælpe mig kan det da også bare være ligemeget!