Avatar billede onlinepc Nybegynder
06. februar 2002 - 00:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

"Snakke med en scanner"

Kan nogen fortælle mig, hvordan man kommunikerer med en scanner i VB.
Jeg vil gerne kunne fortælle scanneren, at den skal scanne et dokument, og derefter skal jeg gemme det indscannede som en .JPG-fil
Avatar billede dr.truti Nybegynder
06. februar 2002 - 17:27 #1
Jeg vil ikke gøe mig klog på det men jeg vil råde dig til at se lidt på de DLL filer som var med da du installerede scanneren måske kan du bruge dem og slippe for at lave en del af arbejdet selv....

Truti
Avatar billede hy Nybegynder
06. februar 2002 - 20:47 #2
Avatar billede jhc Nybegynder
07. februar 2002 - 13:00 #3
Jeg har noget kode til Delphi 6 til som kan scanne fra scannere samt digital kammera - der gøres brug af Twain drivere. Interesseret ??.
Avatar billede onlinepc Nybegynder
21. februar 2002 - 23:03 #4
>> jhc Undskyld jeg er noget sent ude.
Ja, tak. Jeg vil neget gerne se din Delphi-kode
Avatar billede onlinepc Nybegynder
20. marts 2002 - 20:00 #5
Jeg har fundet nogle generelle DLL-filer, der kan klare problemet
Er nogen interesseret kan I skrive en mail til mig, så sender jeg dem
Avatar billede hy Nybegynder
20. marts 2002 - 22:40 #6
Din mail adr. ???
Avatar billede onlinepc Nybegynder
20. marts 2002 - 23:37 #7
Sorry!
Skriv til
soren@onlinenet.dk