Avatar billede dnz Nybegynder
05. februar 2002 - 21:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WinTV (Hauppauge)

Jeg har et WinTV kort (Hauppauge) i maskinen (Windows 2000). Jeg har installeret nyeste driver og WinTV2000 app. Når jeg prøver at starte WinTV2000 får jeg flg. meddelelse: "Failed to create TV window. Another application may be using the driver." Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede asogaard Nybegynder
05. februar 2002 - 21:37 #1
Har du noget Audio/video kørerne??? køre msconfig hentes her.. http://www.techadvice.com/specs/files_st.asp?fnid=174 derefter starter du med at fjerne alt du kan i opstarten og se om det så virker.. hvis det gør har du en driver konflik...

Mvh
Anden
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
05. februar 2002 - 22:56 #2
Prøv at slette Programmet  (Afinstallere)
Eller må de da have en support linie eller mail.
Du kunne jo også se om de har nogle nye drivers. Som asogaard siger
Avatar billede afh Nybegynder
06. februar 2002 - 15:42 #3
Jeg har selv haft samme problem under w2k, men har dog fået det til at køre, med seneste version af Capture-driveren og wintv-app.

Prøv at afinstallere som foreslået ovenfor - sørg for også at køre hauppauges egen afinstaller:
http://hauppauge.lightpath.net/software/utils/hcwclear.exe

Og så installer igen...
Avatar billede filesnatcher Nybegynder
10. februar 2002 - 01:24 #4
Hi Dnz
Har prøvet det samme men nu spiller det for godt
Du skal bare ind i din enhedshåndtering finde Hauppauge kortet under
enheder til lyd video og spil.Der ligger kortets driver,henholdsvis
audio og video.Der skal du ind til driveren og opdatere den.Når W2k leder efter en passende driver vil den finde to en der er fejl og den du skal bruge du må manuelt vælge den nye.
Dette gør du både under Audio og video driver
Så skulle det spille ....
Avatar billede abratus Nybegynder
16. april 2004 - 02:33 #5
det nok det mest latterlige bøsse kort man kan købe for sine penge