Avatar billede deagua Nybegynder
05. februar 2002 - 19:41 Der er 9 kommentarer

Stream video på nettet!?

Harj! :)

Jeg søger en hjælpsom person.. til at hjælpe mig med med hvordan jeg streamer en quicktime video på nettet? Videoen er en DET fil og skal FØRST komprimeres. (40 mb)

Ved godt det er en større opgave men det hele skal heller ik laves idag.. Det er en musikvideo med Anastacia, i følge aftale med et rec. company! Woow fed tjanz..

Nogen der er friske??
Avatar billede deagua Nybegynder
05. februar 2002 - 19:43 #1
rec. company (Sony Music Entertainment) eheh, Så kom den os med..
Avatar billede deagua Nybegynder
05. februar 2002 - 19:44 #2
UPS fejl det er en .DAT fil
Avatar billede Noone Nybegynder
05. februar 2002 - 22:12 #3
www.apple.com har løsningen. Man kan så vidt jeg ved KUN streame quicktime fra en MAC server. Og deres software er vidst noget payware.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. februar 2002 - 22:16 #4
Du kan købe programmet Cleaner 5. Det findes både til PC og Mac.

Link: http://www.discreet.com/products/cleaner/

Hvis du skal streame på nettet, så skal den komprimeres med sorenson
video compression codec.

/per
Avatar billede deagua Nybegynder
05. februar 2002 - 22:31 #5
Ehh okey kewl.. *GRubler... sort!*
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. februar 2002 - 10:45 #6
Der er også en anden mulighed:

http://www.vcdhelp.com/convertdat.htm

Derefter skal du købe Apple Quicktime Pro til 30$.

Link:http://www.apple.com/quicktime/download/

Quicktime Pro kan nemlig gemme en fil som streaming i flere forskellige opløsninger.

Hvis du anvender Azero.dk som udbyder så kan du godt streame din Quicktime film.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. februar 2002 - 10:45 #7
Det er nemlig ikke nok at lave den om til streaming, for udbyderen skal nemlig også kunne streame filmen.

/per
Avatar billede deagua Nybegynder
12. februar 2002 - 18:10 #8
Tak tak tak! :) svar nok :)

Thaaanx for your help!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. februar 2002 - 19:37 #9
OK. Her er der et svar.

/per