Avatar billede baretut Nybegynder
05. februar 2002 - 18:43 Der er 6 kommentarer

Fra Tif til JPG og fra MEGET stor størrelse til lille.

Jeg mangler et program som kan gøre billede til en anden format nemlig JPG..Det er lige nu i TIF men vil gerne have dem lavet om.Så mangler jeg også et program som kan gøre billeder mindre.Det hjælper ikke noget at i giver mig et link til en side hvor jeg så skal til at lede efter det jeg skal bruge da jeg ikke kan læse andre sprog end dansk...Så vær lige sød at skriv noget som jeg kan bruge...
På forhånd tak*S*
Tut...
Avatar billede nonick Nybegynder
05. februar 2002 - 18:45 #1
Paint Shop pro.... Du kan downloade en demo version på www.jasc.com

Der findes nok en nemmer måde, men den kender jeg ikke så!
Avatar billede nonick Nybegynder
05. februar 2002 - 18:46 #2
I PSP skal du blot bruge batch conversion.
Avatar billede ckh Nybegynder
05. februar 2002 - 18:47 #3
Du kan hente en gratis en af slagsen ved at trykke på nedenstående link....

http://tucows.cybercity.dk/mmedia/preview/194967.html

Tryk på: "Download for" og vælg det styresystem du benytter :)
Avatar billede nonick Nybegynder
05. februar 2002 - 18:48 #4
mere præcist link til download af PSP(Paint shop pro) : http://www.jasc.com/download_4.asp?
Avatar billede ckh Nybegynder
05. februar 2002 - 18:54 #5
Det er lidt problematisk ikke at kunne engelsk når du søger et gratis program til konvertering af billeder. Hvor meget erfaring har du i billedbehandling?
Avatar billede ckh Nybegynder
11. april 2002 - 17:21 #6
Luk lige spørgsmålet  :)