Avatar billede cden Nybegynder
05. februar 2002 - 18:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Regler i Outlook ??

Jeg har installeret Office XP Pro, og opgraderet Outlook fra Outlook Express. Mit problem er nu at der i Outlook Express er en regler der sørger for at den ikke henter mails fra serveren, hvor Til eller Cc indeholder et bestemt navn/mail adresse. Denne regel kan jeg ikke finde i Outlook. Håber der er nogen der kan hjælpe, da man hos TDC har 5 mail adresser, men kun 1 konto.
Avatar billede foodear Praktikant
05. februar 2002 - 18:49 #1
under funktioner har du "guiden regler", den ligner den i OE
Avatar billede cden Nybegynder
05. februar 2002 - 18:51 #2
Jo, men der er den regel ikke. Det er netop det der er problemet.
Avatar billede foodear Praktikant
05. februar 2002 - 18:55 #3
den hedder sendt til en person eller distributionsliste

Prøv dig frem, du kan jo altid teste ved at sende mails til dig selv!!
Avatar billede cden Nybegynder
05. februar 2002 - 19:12 #4
Jeg kan kun finde den regel du taler om, når det gælder de mails jeg sender.
Avatar billede foodear Praktikant
05. februar 2002 - 19:23 #5
undersøg meddelelsen når den ankommer!!
Avatar billede cden Nybegynder
05. februar 2002 - 19:59 #6
Det kan godt være jeg er lidt dum, men jeg kan ikke finde det du taler om.
Jeg kan ikke finde nogen regel der siger noget om, ikke at hente fra serveren.
Avatar billede tumben Novice
05. februar 2002 - 23:20 #7
...dum ikke nødvendigvis..jeg kan heller ikke finde den i Outlook 2000..havde den også i express
Avatar billede tumben Novice
05. februar 2002 - 23:28 #8
..du bliver vist nødt til at bruge Express......
..eller måske virker det hvis du opretter 5 forskellige brugere i windows..så I logger ind hver for sig..og så sætte hver enkelt konto op

ellers få dig et domæne..der er jo forskellige brugernavne og password på mailen (LANmail)...hvis du ikke vælger stjernealias
Avatar billede bigbucks Nybegynder
06. februar 2002 - 11:52 #9
Det ser sørme ud til at du har ret - den funktion findes ikke i Outlook.

Hvad med at åbne en ekstra konto hos TDC - kan man ikke stadig få sådan nogle gratis. Så kan du altid sætte videresending på de mailadresser det drejer sig om.
Avatar billede cden Nybegynder
28. maj 2002 - 15:09 #10
Tak for forsøgene !!