Avatar billede korspang Nybegynder
05. februar 2002 - 18:28 Der er 14 kommentarer

Hjælp til skabelse af debatforum.

Jeg søger en der kan hjælpe med at lave et debatforum.

morten@korspang.dk
Avatar billede fangel Nybegynder
05. februar 2002 - 18:30 #1
altså let ala eksperten, bare uden point, og i hvilket "sprog"
Avatar billede fangel Nybegynder
05. februar 2002 - 18:31 #2
er selv igang med et PHP forum der bruger MySQL
Avatar billede korspang Nybegynder
05. februar 2002 - 18:33 #3
det er en større opgave, noget med password login, admin funktion og let overskueligt.

Gerne i PHP eller cgi
Avatar billede fangel Nybegynder
05. februar 2002 - 18:36 #4
det er det jeg laver, er næsten i beta stadie

her er lidt facts

bruger tre tabeller i MySQL
Har cookie log ind via databasen
nemt at lave om på
og ændre design
Avatar billede korspang Nybegynder
05. februar 2002 - 18:37 #5
et sted det kan prøves?
Avatar billede jakob_kjartansson Nybegynder
05. februar 2002 - 18:38 #6
Min lillebror har lavet et forum, prøv at kigge på www.scooter-tuning.dk og vælg "forum". Er det sådan noget du tænker på?
Avatar billede fangel Nybegynder
05. februar 2002 - 18:42 #7
sorry, jeg regner med at få en færdig beta ud inden fredag, så du må vente lidt !!!

hvis du har en virtuel server og MySQL, kan jeg evt maile det til dig, så kan du prøve det
Avatar billede fangel Nybegynder
05. februar 2002 - 18:44 #8
skal lige spise, så vent lidt
Avatar billede fangel Nybegynder
05. februar 2002 - 18:56 #9
skal jeg prøve at maile det til dig, det er ikke så brugervenligt endnu
Avatar billede korspang Nybegynder
05. februar 2002 - 19:49 #10
Kan det evt. lade sig gøre at lave det hvor alle, spm. og svar kommer lige efter hinanden?

Kan det lade sig gøre at lave mailsystem på?

En ordentlig mundfuld.
Avatar billede fangel Nybegynder
05. februar 2002 - 20:02 #11
øhh, hvar det til mig ?

hvis ja, hvad mener du med det øverste, skal new post og new comments være ud i et ?

og jo, jeg har selv tænkt over det med et mail system. det kan ikke være så svært da det kun er på betastadiet, kan der staig komme masser af ting med, jeg overvejer også noget smiley noget !!!

Dea_PG
Avatar billede korspang Nybegynder
05. februar 2002 - 20:04 #12
Det var til dig, mester.

Lyder spændende, hvor meget kan der ændres pt?
Avatar billede fangel Nybegynder
05. februar 2002 - 20:05 #13
næsten alt, hvis det var med effekter o.l. da jeg selv har lavet det, kan jeg jo selv ændre det, det er ikke så nemt endnu, men det bliver det
Avatar billede fangel Nybegynder
05. februar 2002 - 20:07 #14
altså for andre at ændre i det, kun for mig, men jeg skal gerne "special bygge" det til dig