Avatar billede baretut Nybegynder
05. februar 2002 - 18:23 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at omdåbe billeder fra TIF til JPG.

Jeg mangler et program som jeg kan bruge til at lave mine billeder( taget med digitalcam ) mindre samt gøre dem til en anden format nemlig JPG...Det kan IKKE lade sig gøre igennem paint, så vær sød at kom med noget andet.jeg VED at der findes sådan et program da jeg har haft det før, men kan sq ikke huske hvad det hedder...Håber en vil hjælpe mig..
Avatar billede jonatand Nybegynder
05. februar 2002 - 18:24 #1
www.jasc.com - paint shop pro. Der kan du ændre filerne!!
Avatar billede jonatand Nybegynder
05. februar 2002 - 18:25 #2
http://www.jasc.com/download_4.asp?prod=001 - Det er et rigtig godt billedeprogram!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
05. februar 2002 - 18:25 #3
photoshop kan.... men er ret dyrt :=)

paint shop pro burde også kunne (men jeg er ikke helt sikker) + kan downloades i en shareware 30 dages version.

100 pts er alt for meget 30-40 er nok.
Avatar billede ckh Nybegynder
05. februar 2002 - 18:25 #4
Avatar billede baretut Nybegynder
05. februar 2002 - 18:27 #5
jeg fatter minus af det i skriver...Er der ikke en som gider give mig et link til der hvor jeg kan hente programmet??..Jeg kan nemlig ikke læse engelsk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. februar 2002 - 18:27 #6
Avatar billede ckh Nybegynder
05. februar 2002 - 18:28 #7
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. februar 2002 - 18:28 #8
gi ind i programmet, marker det du vil ha converteret - og gå så ind og find "convert"...
Avatar billede jonatand Nybegynder
05. februar 2002 - 18:29 #9
Hvorfor fanden fik han pointene? Han svarede på det samme som mig, men efter mig og jeg gav endda et link til siden!!

jelzin101????
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. februar 2002 - 18:30 #10
ja - det gik sgu pænt stærkt med at få uddelt point, må man sige!!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
05. februar 2002 - 18:31 #11
jonatand>> slap af, vi har alle været nye brugere engang. : http://www.eksperten.dk/spm/168600
Avatar billede jelzin101 Praktikant
05. februar 2002 - 18:32 #12
baretut>> læg et svar i : http://www.eksperten.dk/spm/168600 -så får du dine pts tilbage, (eller du kan fortælle hvem der skal have dem)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
05. februar 2002 - 18:34 #13
dog vil jeg mene at ihvertfald 40 af pts. skal gå tilbage til dig, da dette spm. ikke er så utroligt svært igen.
Avatar billede monmathiesen Nybegynder
05. februar 2002 - 20:05 #14
HOLD DA KÆFT MAND.

START > PROGRAMMER > TILBEHØR > IMAGING (TOTAL GRATIS) NULL KRONER !!!

Kommer i W95 (plus), W98, W2k og jeg tror stadig med Win XP.

Den åbner TIFF filer som man kan gemme som jpg og bagefter kan man
redigere med paint (men det er billeder så hvorfor skal han redigere ???)

Vi er jo for at hjælpe ikke for at tømme deres lommer.