Avatar billede cyberdude Nybegynder
05. februar 2002 - 17:07 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

kender du cliche.dk ?

Hejsa!

Er der nogen der har nogle erfaringer med cliche.dk ?

Jeg har for nu 10 dage siden (efter at have rykket dem) fået bekræftet at de havede modtaget min betaling, men mit mail hotel er stadig ikke oprettet :-(
Har sendt dem endnu en mail i formiddags, men intet hørt, endnu......

Så er der nogen der ved om der rent faktisk sker noget i det firma eller om det bare er et "fup & fakta" firma ?

Jeg beskylder dem IKKE for at det er "fup & fakta" men vil bare gerne høre om der er andre der har haft nogle problemer med dem......
Avatar billede baretut Nybegynder
05. februar 2002 - 17:09 #1
Hej Kent,

He he næ det er det nu ikke, men du er da velkommen til at bestille et C100 til 20 kr... :)

Venlig hilsen
Cliche I/S

Kenneth Olin

----- Oprindelig meddelelse -----
Fra: [Cleaners.dk]PsychoKiller
Til: hostmaster@cliche.dk ; support@cliche.dk ; salg@cliche.dk
Sendt: 4. februar 2002 16:17
Emne: Webhotel

5 kr pr månede?

Det er sq da lyv..

Med Venlig Hilsen
Kent Christensen
[Cleaners.dk]Psycho-Killer
Avatar billede groggy Nybegynder
05. februar 2002 - 17:09 #2
Hmmm... Jeg sidder selv med nøjagtig samme problemer. Jeg har betalt og har over tlf fået bekræftet at de har modtaget betalingen. Fik samtidig at vide at jeg ville modtage en e-mail. Men jeg venter stadig. Indtil videre er den dog ikke så lang tid forsinket.
Avatar billede jonatand Nybegynder
05. februar 2002 - 17:09 #3
Jeg tror ikke der er så mange der har erfaring med siden endnu, da de vidst er forholdsvis nye!!
Avatar billede taskmgr Nybegynder
05. februar 2002 - 17:09 #4
Jeg skrev også igår for at høre hvor meget de skulle ha for at flytte mit domæne til en af deres servere. Intet svar endnu :o)

Det lyder lidt for billigt til at være sandt!
Avatar billede jonatand Nybegynder
05. februar 2002 - 17:12 #5
Men når det er så billigt, kan de jo heller ikke tjene så meget.
Det betyder lidt dårligere support!!

De skulle jo satme hoste 10.000 sider, før de kunne tjene noget!!
Og det tror jeg ikke de gør!
Avatar billede groggy Nybegynder
05. februar 2002 - 17:14 #6
Tjae.. Ved ikke om det er for billigt til at være sandt. Indtil videre har jeg haft kontakt med to person hos cliche. Kenneth Olin -via email- som baretut omtaler samt en der hedder Andreas over tlf.

Hvis de ikke er mere end to, er det begrænset hvor meget de egentlig skal have for det. Jeg ved godt der er en masse materielle udgifter, men med nok kunder burde det kunne gå.
Avatar billede eflow Nybegynder
05. februar 2002 - 17:14 #7
det er sandt, hard-news.dk ligger på en af deres nt servere, men det kan at du/i skal vente så længe pga. de lige har/er ved at opsætte en linux server, den har de nok haft travlt med.....

vores virker perfekt.....vi kan ikke klage når det er så biligt, vi har et C100, og det køre bare, dejlig hurtig server/forbindelse, kan kun anbefale!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. februar 2002 - 18:45 #8
fejl.com samt novaishot.dk har jeg hostet hos Cliche.dk og det kører helt uden problemer. Faktisk så kører det nuværende fotx.net på den nye database, der ligger hos Cliche - og der har jeg ingen klager whatsoever.
Avatar billede cyberdude Nybegynder
26. februar 2002 - 19:20 #9
ups!

Er blevet oprettet, det kom op et par dage efter mit første indlæg her

Så nu køre de som min mail backup, og det funger upåklageligt :-))

i deler 3 - 2