Avatar billede spacenet Nybegynder
05. februar 2002 - 16:34 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Logo!?

Jeg ska bruge et logo til en netcafe. Cafeén hedder Spacenet, og den "primære" farve er blå. Det er dog overhovedet ik nødvendigt at der er blåt med i logoet. Det er osse ligemeget om logoet er "spacy" eller "fint" - alle forslag er lige gode! Der ska dog ik være OVERdrevet mange farver.
Avatar billede baretut Nybegynder
05. februar 2002 - 16:39 #1
Hvilken størrelse skal det være?
Avatar billede spacenet Nybegynder
05. februar 2002 - 16:53 #2
Det ska jo bruge alle steder, lige fra visitkort, til Kæmpe skilte!
Så så længe det bare kan "forstørres", uden det blir grimt
(medmindre der blir brugt en font som f.eks Quartz/digitmed/digtalfont/smallfonts etc.), har det ik nogen betydning
Avatar billede baretut Nybegynder
05. februar 2002 - 17:11 #3
Hmm.. Jeg har lige lavet to store.. Men jeg skal nok lave nogle små også..

Sig lige hvis du ikke kan se logoerne:

http://www27.brinkster.com/klansm/spacenet.gif

http://www27.brinkster.com/klansm/spacenet2.gif
Avatar billede baretut Nybegynder
05. februar 2002 - 17:13 #4
Hmm.... Fuck noget lort..

Har du en email som jeg kan sende dem til ?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. februar 2002 - 17:16 #5
Jeg har prøvet at lave et enkelt logo... Der er ca. 600*750
Er det stort nok??
Har du en email jeg kan prøve at sende det på??

/Nicklas B.
Avatar billede jacup Nybegynder
05. februar 2002 - 17:21 #6
Må det være hvis baggrundsfarve?
Avatar billede spacenet Nybegynder
05. februar 2002 - 17:25 #7
nazhady9@yahoo.dk

Alle forslag kan ha interesse. Helst ik med baggrundsfarve, men lav et, det ka være de blir fedt.
Avatar billede baretut Nybegynder
05. februar 2002 - 17:27 #8
Køber du domænet SpaceNet.dk ?

Det skal jeg vide, for så skriver jeg SpaceNet.dk på logoet nemlig..
Avatar billede spacenet Nybegynder
05. februar 2002 - 17:39 #9
yop, det ska jeg!
Avatar billede jacup Nybegynder
05. februar 2002 - 17:46 #10
har sendt et
Avatar billede spacenet Nybegynder
05. februar 2002 - 17:49 #11
Baretut --> spaecenet4 ku jeg måske godt bruge til f.eks gavekort/visitkort, hvis der ik er nogen sort baggrund, men det blir svært at bruge nogle af dem til skilte eller andet, da der er for mange farver.
Avatar billede jacup Nybegynder
05. februar 2002 - 17:50 #12
kan du ikke ligge forslagende ud på nettet så vi kan se dem?
Avatar billede jacup Nybegynder
05. februar 2002 - 17:52 #13
Det er mig der er jacob!!!!! bare så du ved det*s*
Avatar billede spacenet Nybegynder
05. februar 2002 - 18:00 #14
Jacup --> Den kunne være ok uden blå baggrund
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. februar 2002 - 18:11 #15
Må man få lov at se resultatet??
Avatar billede drean Nybegynder
05. februar 2002 - 18:17 #16
Vil også gerne se det..  :-)
Avatar billede spacenet Nybegynder
05. februar 2002 - 18:18 #17
Jeg kom til at acceptere Jacup's svar, ved et uheld. Så det færdige resultat er ikke det Jacup havde lavet!
Så hvis jeg ka få jer til at blive ved med at lave flere eksemplerer, laver jeg et nyt topic, til det færdige resultat, hvor jeg gir 100 points til dens author - er steget med hele 5 points  ; )
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. februar 2002 - 18:27 #18
Jeg vil lige tjekke at du har modtaget mit forslag.
Jeg sendte det kl. 17:31..
Hvad syntes du.. Er det godt nok, eller er det ikke noget jeg behøver at arbejde vidre med (dette spørgmål)?? Vi må lige have lidt feedback på vores forslag.. Kunne du evt. lige dem ud på nettet?? Du kan oprette en gratis bruger på www.friserverplads.dk
Giv os lige adressen når du har lagt dem ud..

/Nicklas B.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. februar 2002 - 18:29 #19
Havde sku' ik' lige set at de havde lukket serverne ned for at opgraderer.. Men prøv hos subnet (kvasir)..
Avatar billede jacup Nybegynder
05. februar 2002 - 18:50 #20
hey undskyld giver dig lige point tilbage!
Avatar billede spacenet Nybegynder
05. februar 2002 - 20:35 #21
niklas --> yop, fik dem... de er dog lidt simple : )
jacup --> mange tjak : )

http://spacenet9.subnet.dk/index.html

Stilen er fin nok, jeg tror bare at jeg skærer baggrundsfarven fra, da det gør det nemmere at indsætte logoerne hvorsomhelst.
Men jeg er stadig meget interesseret i at se flere forslag... ik fordi dem der er indsendt ik er gode : )
Avatar billede spacenet Nybegynder
05. februar 2002 - 20:37 #22
jeg opretter et nyt topic, for at kunne gi points
det hedder "Logo til space!"
Avatar billede spacenet Nybegynder
07. februar 2002 - 13:33 #23
laver du lige et topic, Jacup?
Avatar billede spacenet Nybegynder
07. februar 2002 - 14:19 #24
Baretut, kan jeg få dig til at lave Spacenet4 lidt om?
Fjerne den sorte baggrund, og bare la den være hvid. Og lave farven på skriften og stregkoden om, til en tåget blå.
If so, så er de 95 som jeg får tilbage af Jacup dine : )
Avatar billede lee Nybegynder
28. februar 2002 - 18:44 #25
http://www.eksperten.dk/spm/168666

hallå har du glemt det her spm ??? føler mig totalt til grin >:(