Avatar billede niab Nybegynder
05. februar 2002 - 15:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Email klienter

Hvor kan man finde fordeling om hvilke email klienter, der benyttes?

F.eks hvor mange procent bruger Hotmail, Yahoo mail,MS Outlook 98, MS Outlook Express 5, 5.5, Lotus Notes, Netscape mail 4.76 - 6.0, AOL, osv.

Avatar billede hojben Novice
05. februar 2002 - 15:40 #1
vist ikke lige 200 pointz værd
Avatar billede professoren Nybegynder
05. februar 2002 - 15:46 #2
demografisk info vedr. brug af email er meget afhængig af sted/befolkningsgruppen!
I DK er der over 500.000 bruger af hotmail ifølge TDC, med en befolking af
ca 5 million!  Yahoo, hotmail og AOL er især populær i USA/UK/Scandinavia,
men i sydeuropa er mønsteret en anden, ligeledes i Asien, Afrika, osv.

Så, begræanse spørgsmålet til:
--worldwide
--kun Scandinavia
--kun Europa
--kun USA
så gider vi svare!
Avatar billede euroman28 Nybegynder
05. februar 2002 - 15:59 #3
Hojben > Hvorfor er det ikke 200 p værd ?
Det er niab der afgør hvad et svar er værd for ham.
Jeg er blank på dette spørgsmål, så jeg glæder mig til at se om der er nogen der har et seriøst svar.
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
05. februar 2002 - 16:10 #4
Hojben>> Hvad fanden blander du dig i det for? Hvis han vil gi 200 P, saa skal han da have lov til det!
GODDAMMIT jeg er traet af at folk hele tiden brokker sig over de ting!

/JB
Avatar billede hologram Nybegynder
05. februar 2002 - 17:03 #5
Og jeg er træt af folk der flipper ud fordi en person kommer med en mere eller mindre anonym bemærkning om at points er lidt i overkanten.
Hvis folk alligevel smider om sig med points er der jo ingen grund til at have dem, vel?
Nogle folk bruger netop de points til at opnå en vis status, og andre bruger (faktisk) deres status til at vise deres viden inden for IT i f.eks. jobansøgelser og andre sjove ting.
Ved ting der -kan- være skadelige ved éns computer (f.eks. en BIOS-upgrade) ville jeg da også stole mere på en person med mange points (hvis ellers de blev fordelt ordentligt), netop fordi han har brugt tid og kræfter på at samle dem sammen, og derfor også viser til et vis punkt, at han ved hvad han snakker om.

Anyway, 200 points virker lige i overkanten hvis der ikke er ++mange der svarer og alle points bliver fordelt lige... :)

*gnyf*