Avatar billede dj_akusy Nybegynder
05. februar 2002 - 12:09 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med printning!!

Jeg har et problme som jeg håber i kan løse. Mit problem består i at jeg ikke kan få skrevet en rutevejledning ud inde fra www.degulesider.dk Selve kortet hvorpå ruten er vist kommer ud i sort, alt uden om kommer fint ud i de rigtige farver. Min printer er en HP Deskjet 840C. Jeg har prøvet at afinstallere den og installeret den igen, men uden held. Nu håber jeg godt nok der er nogen af jer der ude der kan hjælpe??
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. februar 2002 - 12:21 #1
jeg havde ingen problemer med at printe kortet ud, jeg brugte den link der hedder Print kortet og min printer hedder HP G55.
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. februar 2002 - 12:24 #2
jeg går ud fra at du brugte Kortbogen
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
05. februar 2002 - 12:31 #3
Der inde fra har jeg heller ikke noget problem med at udskrive indefra, det er inde i den fane der hedder Rutevejledning. Derinde fra kan jeg ikke skrive ud.
Det er meget mystisk!!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. februar 2002 - 12:59 #4
På rutevejledningen sætter du din cursor udenfor kortet men inde for området, højreklik og du får lov at vælge der er der en der siger udskriv.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. februar 2002 - 13:01 #5
På "rutevejledningen" får jeg både vejledning og kort udprintet.
Din cursor bør blot ikke berøre det du vil have udprintet, så gør som jeg har beskrevet ovenfor.
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. februar 2002 - 13:12 #6
man kan printe rutevejledningen ud på 2 måder, brug printerensymbolet i IE eller højreklik på siden og vælg udskriv, der er ingen forskel på de 2 måder.
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. februar 2002 - 13:13 #7
er dine farvepatroner friske og nye skulle det lade sig gøre.
Avatar billede m.kroeger Nybegynder
07. februar 2002 - 13:19 #8
Det kan nogle gange hjælpe at slåudskrivning af baggrundsfarve FRA i egenskaber for IE.
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. marts 2002 - 08:42 #9
takker for pointene!

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. marts 2002 - 08:53 #10
Jeg takker også og ønsker alle en god påske
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. marts 2002 - 11:21 #11
du kan selv ha' en god Påske