Avatar billede hhc00z Nybegynder
05. februar 2002 - 11:34 Der er 2 kommentarer

Kodefri Lumatron 30K1...?

Er det muligt, via menu, at gøre Lumatron DVD model 30K1 kodefri? Ved model 20'eren er det "stop" "I<<" og ">>I", men det virker ikke på deres nyeste model. Hjælp!!
Avatar billede nitrix Nybegynder
18. februar 2002 - 10:55 #1
Find en region-hack på nettet............
Avatar billede pedenisback Nybegynder
15. september 2003 - 21:07 #2
Det er lidt sent, men jeg ledte efter en fjernbetjening til netop dvd30k1
Så hvis du ikke har smidt skidtet ud, gør du følgene:
1. åbn skuffen
2. Tryk SETUP
3. Tryk SHUFFLE
4. Tryk STEP
5. Tryk NEXT
Så kommer du ind i en debug menu og der kan du ændre region-kode

Det er især punkt 3 der driller mig, den findes kun på fjernbetjeningen.... øv
Håber du stadig kan bruge svaret.