Avatar billede pollas Nybegynder
12. maj 2000 - 11:06 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Access 2000

Alle servere har det jo fint med Access97, men hvad med 2000? Skal man gøre noget bestemt? Eller kan man uden videre regne med, at sit webhotel er med? Skal der i øvrigt ændres på noget asp-kode?

På forhånd tak
Avatar billede nej Nybegynder
12. maj 2000 - 11:20 #1
Der skal værer Windows MDAC (Microsoft Data Accessing Componets) 2.5 på serveren, eller det skal være en Win 2K spand. Spørg dit webhotel om han understøtter det.

Mvh Emil
Avatar billede nej Nybegynder
12. maj 2000 - 11:21 #2
Det kan også sagtens lade sig gøre at have både Acces2000 og 97 installeret på sin computer, for så kan man jo bare bruge Access 97 til at udvikle sin asp i :-)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
12. maj 2000 - 12:21 #3
Du kan roligt regne med at din webserver kan håndtere acces 2000, det er der nemlig ikke mange servere som ikke kan i dag.

Nej, du skal intet ændre i dine ASP koder

-Anders
Avatar billede pollas Nybegynder
12. maj 2000 - 13:03 #4
Skoddet at fordele 30 point, men hey! Fair skal være fair :)

Takker for svarene.

Hvordan kan man have både access 97 og 2000 installeret side om side?
Avatar billede nej Nybegynder
12. maj 2000 - 13:13 #5