Avatar billede atom Nybegynder
05. februar 2002 - 08:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows Update siger at det er disablet af administratoren

Jeg administere nogle win2000 maskiner, jeg er stødt ind i det problem at jeg ikke længere kan få adgang til windows update fra nogle af klienterne. Hvad kan dette skyldes?
Det er ikke firewall / proxy, for på min egen maskine virker det fint.
Jeg har også prøvet at fjerne indholdet i \windowsupdate\*.*, same fjerne registeringen af wucorpct.dll.
Jeg har også på ny registeret wupdinfo.dll
Nogen der har et godt råd??
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
05. februar 2002 - 08:59 #1
Har du registereret Win2000 ved Microsoft ... ellers sæt Regdone = 1 i registreringsdatabasen ...

Er du logget ind som Administrator ???
Avatar billede atom Nybegynder
05. februar 2002 - 09:16 #2
Mange tak for hjælpen. Jeg var logget ind som administrator.
Jeg fandt fejlen, da jeg sad og rodede i registeringsdatabasen efter dit råd, værdien NoWindowsUpdate var sat til 1, jeg tror det var det der gjorde det, men nu fik jeg samtidig regdone til 1, så det er helt perfekt
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
05. februar 2002 - 09:22 #3
Selv tak og tak for point :-)