Avatar billede taamas Nybegynder
04. februar 2002 - 20:47 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

Half Life

Jeg vil så gerne have fat i Half life så hvor kan man downloade det. Gerne et direkte link!
Avatar billede xenophobia Nybegynder
04. februar 2002 - 20:48 #1
Du mener vel demo'en!!
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
04. februar 2002 - 20:49 #2
Man kan ikke downloade Half-life!!!!
Og hvis man kunne, ville det være ulovligt!!!!

LUK SPØRGSMÅLET!!!
Avatar billede xenophobia Nybegynder
04. februar 2002 - 20:52 #3
Avatar billede jonatand Nybegynder
04. februar 2002 - 20:53 #4
spil-eksperten: Slap af. - Du bliver nok ikke arresteret.

Half-life er et spil man skal købe for at kunne spille Counterstrike.
Du kan tilgengæld hente cs her: www.counter-strike.net , men husk: du kan ikke spille cs uden hl.
Avatar billede djsvend Nybegynder
04. februar 2002 - 20:55 #5
Hvis du mener en grøn version sad jeg en dag og ledte i 3-4 fire timer uden at finde en full version :(

Så jeg tror at du skal kende nogen, der kender nogen andre, og så enten låne deres CD eller hente det på deres FTP.
Hvis du låner en CD, så bare kopier hele cden, hent en crack fra nettet, og husk at få serial'en med fra vennen :)

Håber vi kan se dig ude i CS-verdenen (eller hvad det nu er for en HL verden du søger) *LoL*

Og så lige til alle de andre, du må jo selvfølgelig ikke gøre alt det jeg lige har sagt, det er ulovligt... Og gør du det alligevel er det ikke min skyld!
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2002 - 20:56 #6
http://gigex1.com/M0060000046/00000/halflife.exe

Værsgo her er linket til demoen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2002 - 20:57 #7
Og til dem der tvivler: Den er fundet her: http://home.no.net/waqas14/download.htm
Avatar billede djsvend Nybegynder
04. februar 2002 - 20:58 #8
jonatand -> Jo, man kan faktisk købe en CS-standalone version... og hvis der er sådan en version kan man sikkert også finde den på nettet.
Men som jeg skrev i mit tidligere indlæg, er det SVÆRT at finde fullversion HL på nettet :((((
Avatar billede nicklasb Nybegynder
04. februar 2002 - 21:00 #9
Jeg har lige fået af vide at jeg kunne købe half-life på http://www.gamemail.dk/inc_prod.asp?PCode=10327 Det koster 98 kroner + et forsendelsesgebyr på 44 så det bliver 142 kroner i alt. Det er da til at overkomme... Du kan ikke downloade halflife med du kan downloade alle de gode mod til på http://www.counter-strike.net/

Håber det hjalp, selv om det ikke lige var det du spurgte om..

/Nicklas B.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
04. februar 2002 - 21:01 #10
djsvend >> Jeg tror nogle folk ville råbe meget højt over det svar...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
06. februar 2002 - 19:19 #11
Takker for points..
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2002 - 19:47 #12
Takker for points :|
Avatar billede xenophobia Nybegynder
06. februar 2002 - 21:07 #13
Takker =)
Avatar billede djsvend Nybegynder
07. februar 2002 - 19:55 #14
xeno > Tja, der er jo så meget man ikke må...
Avatar billede djsvend Nybegynder
07. februar 2002 - 19:56 #15
Og tak for points :=) Så det først nu *g*