Avatar billede stussy Nybegynder
12. maj 2000 - 01:14 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Ping lag

Hejsa  :)
Jeg har et Eicon diva isdn modem, jeg har flatrate igennem cybercity. når jeg vil spille eksempelvis QuakeIII over en af serverne, så får jeg altid en træls ping ca 120-250. hvad kan jeg gøre for at få en mindre ping??? når jeg spiller mod andre, så har de næsten altid en ping mellem 20-70. jeg har hørt lidt om at det skulle blive medre hvis man satte et internt isdn modem i?
mvh/stussy
Avatar billede sticky Nybegynder
12. maj 2000 - 13:28 #1
Det er fordi at CyberCity har et eller andet problem med deres netværk. Hvis du fx prøver de samme servere hos WOL så får du en meget bedre ping.

PS.: Har også Eicon og CyberCity
Avatar billede jimsim Nybegynder
12. maj 2000 - 15:26 #2
Med et Internt modem vil din ping blive meget bedre... og hvis du så også skifter ISP til f.eks get2net, så vil din ping blive al'a de andres.

Når jeg spiller q2 med et eksternt modem, og bruger CC har jeg en ping på omkring de 120-130 stykker, men hvis jeg bruger G2N falder den ca. med 50.
Med det interne og G2N er den på omkring de 40.
Avatar billede stussy Nybegynder
13. maj 2000 - 16:14 #3
jimsim>>> det lyder sgu meget fedt :) :)
hmm... heh for man kan jo ikke bruge RG med så høj ping haha...nå menøh tak
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. maj 2000 - 10:47 #4
nææe det er sq lidt svært med så høj en ping.
TeleDK har også en god forbindelse... men jeg bruger så G2N.