Avatar billede nestle-79 Nybegynder
04. februar 2002 - 16:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tid hvornår posten er oprettet

For at skrive datoen for oprettelsen af et MySql post skriver man : echo date("j/n - Y", $data[dato]);

Men hvordan gør man or at få klokken ind?

Vh. Nestle
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. februar 2002 - 16:38 #1
echo date("h:i:s", $data[dato]);
Avatar billede baastrup Nybegynder
04. februar 2002 - 16:38 #2
hey
je ved godt det er træls at få et link i stedet for et svar men der er altså en go guide her
http://www.php.net/manual/en/function.date.php
Avatar billede nestle-79 Nybegynder
04. februar 2002 - 16:59 #3
Snigermunken,

Tak, jeg kunne bruge dit svar, kan du ikke lige poste det igen, så jeg kan give dig point? Du har kun lavet en kommentar...
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. februar 2002 - 17:15 #4
gør jeg altid til at starte med... bare giv 15 point det var et let spørgsmål.