Avatar billede the_matrix1 Nybegynder
04. februar 2002 - 13:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

brænde cder

Hej Eksperter!

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke cder man skal købe for man kan brænde oven på igen og igen jeg har nogen men man kan ikke brænde musik på som såden set var formålet med dem! en af jer som kan se om det er muligt eller hvad?

Mvh Matrix!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. februar 2002 - 13:32 #1
du skal købe CD-RW, for at kunne skrive på den igen og igen!
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
04. februar 2002 - 13:32 #2
Hmmm.....man kan brænde ovenpå med en CD-RW (ReWritable) brænder, men jeg tror nok man skal "finalize" CD'en før den kan bruges i en CD-afspiller. Om den så kan overskrives igen, skal jeg lade være usagt (men jeg tror det ikke).
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. februar 2002 - 13:35 #3
du kan kun bruge CD-RW i en CD-Afspiller (alm CD afspiller), som understøtter CD-RW og det er der IKKE mange der gør!!
nogle DVD drev, understøtter CD-RW.. man har ikke prøvet det!
Avatar billede the_matrix1 Nybegynder
04. februar 2002 - 13:47 #4
ok tak for hjælpen!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. februar 2002 - 13:50 #5
Takker for Pointz! ;o)