Avatar billede foodprocessor Nybegynder
04. februar 2002 - 12:12 Der er 7 kommentarer

WinAmp i ICQ?

Findes der et program/plug-in der kan vise i ens ICQ hvad man spiller?
Jeg tænkte på i ens Away/DND/NA-beskeder?
Avatar billede resten Nybegynder
04. februar 2002 - 12:15 #1
Det kan du jo selv skrive.
Avatar billede foodprocessor Nybegynder
04. februar 2002 - 12:23 #2
Selvfølgelig kan jeg da det.. :)
Men hvis det skulle være lidt kinky, og jeg er rimelig doven... Sååå..
Og ideen med away er jo at du ikke har tid til din ICQ..
Avatar billede resten Nybegynder
04. februar 2002 - 12:35 #3
Du kan da skrive i free for chat at du spiller.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
04. februar 2002 - 12:37 #4
Det findes til mIRC, så gad vide om det ikke også findes til icq... :o)
Avatar billede jknutz Nybegynder
09. februar 2002 - 21:10 #5
det gør og har bugt det engang ser lige om jeg kan finde koden du
Avatar billede foodprocessor Nybegynder
09. februar 2002 - 21:40 #6
Ville glæde mig
Avatar billede angel82 Nybegynder
13. februar 2002 - 16:49 #7
Når du sætter dig til enten away, DND eller en af de andre, så kommer den op med hvad din besked skal være..... Så trykker du på select message, og så den nederste (edit message) Så kan du skrive hvad der skal stå og hvad den skal hedde så du nemmere kan finde rundt i dem...

Angel82