Avatar billede stratos Nybegynder
04. februar 2002 - 12:02 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Et par friske folk søges

Jeg arbejder med en amerikansk virksomhed, som pt. ekspanderer ind på det danske marked.

Det vi er ved, er at lægge fundamentet for en stor handels-webside og det er et utroligt spændende projekt.

Jeg har brug et par friske folk nu som er interesseret i at tjene ekstra penge! (helst i det storkøbenhavnske område).

Er du interesseret så send en mail til:
kk.andersen@sol.dk

Skriv et par ord om dig selv, og vedlæg evt. telefonnr.
Udgangspunktet vil være at vi kan mødes, så du kan få mere at vide og vi kan finde ud af, om vi kan samarbejde.
Avatar billede hojben Novice
04. februar 2002 - 12:03 #1
Inden jeg skriver vil jeg da godt vide lidt om "stillingen"
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. februar 2002 - 12:05 #2
Hvad er det for nogle folk du er ude efter - Jeg kender f.eks intet til biler :))
Avatar billede _michael_ Nybegynder
04. februar 2002 - 12:12 #3
Også her... Hvad sådan cirka går det ud på... Ellers er det sikkert bare noget kædebrevs-agtigt...
Avatar billede hojben Novice
04. februar 2002 - 12:13 #4
Ditto Nikolaidu..

der må da være nogle "adgangskrav" ??? eller er det lidt "dum i arbejde" job ?

(ingen hindring *G*)
Avatar billede hojben Novice
04. februar 2002 - 12:14 #5
Og storkøbenhavn er sq stor ;)
Avatar billede stratos Nybegynder
04. februar 2002 - 12:24 #6
Adgangskrav:

Du skal først og fremmest være seriøs.

For at vi kan arbejde sammen, vil jeg tro du er > 25 år gammel (ellers skal jeg i hver fald overbevises om noget andet).

Og du skal være åben for at tage en snak om de muligheder der er. For årsagen til jeg ikke er særlig specifik, er at der faktisk er flere muligheder. Og jeg ved jo ikke hvad du har lyst til.

Du skal også være interesseret i at tjene nogle penge, eller gider du nok ikke arbejde ;-)

Resten over e-mail.
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
04. februar 2002 - 12:25 #7
Kast et blik på http://lars.jensen.name/?Ref=curriculumvitae - siden er under udvikling så store dele virker endnu ikke - men mit cv ligger der... Matcher jeg jeres profil, skriv endeligt...

Men ! bor ikke i det storkøbenhavnske område ... :) Men det ser du i cv'et :)

/ Lars
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. februar 2002 - 12:32 #8
Eneste foreløbigt stillingskrav du har stillet er at folk er over 25 - Det kan jeg klare, så smide mig en mail på freelance@nikolajdu.dk

/Nikolaj
Avatar billede _michael_ Nybegynder
04. februar 2002 - 12:35 #9
Du er også velkommen til at kontakte mig på michael@haiku.dk.

/Michael
Avatar billede hojben Novice
04. februar 2002 - 12:40 #10
E-Venner.....

<Snip>Er du interesseret så send en mail til:
kk.andersen@sol.dk </snip>

;)
Avatar billede hojben Novice
04. februar 2002 - 13:30 #11
Ved seriøsitet, regnes der så ikke også med responstid fra søger?

*venter utålmodigt* ;)
Avatar billede freeman Nybegynder
04. februar 2002 - 13:39 #12
Jeg mener da også selv at jeg er seriøs...
Email. mail@karstensommer.dk
Avatar billede stratos Nybegynder
04. februar 2002 - 14:18 #13
Undskyld, hvis der er lange svartider. Jeg mener at have svaret alle. Jeg sidder ikke og kigger på eksperten.dk hele tiden. Jeg vender tilbage sidst på eftermiddagen.
Avatar billede cholm Nybegynder
04. februar 2002 - 17:44 #14
Hvis fynboer ikke på forhånd er diskvalificeret, er du velkommen til at maile mig på cholm@pc.dk

Jeg har en del kommerciel e-handelserfaring, men evner til programmering/design, skinner ikke igennem i min personprofil...:-)

/cholm
Avatar billede stratos Nybegynder
04. februar 2002 - 19:47 #15
Tak for respons.