Avatar billede raklev Nybegynder
03. februar 2002 - 21:43 Der er 8 kommentarer

grafikkort

er der nogle der kan anbefale et betalbart ca 1000 kr grafikkort som kan håndtere gl open-dirctx 8.1 bl.a til wolfstein der er 1000 forskellige  ihandlen
Avatar billede -simon- Nybegynder
03. februar 2002 - 22:28 #1
til en macintosh ???
Avatar billede -simon- Nybegynder
08. februar 2002 - 16:07 #2
LUK SPM ! ! !
Avatar billede toast Nybegynder
13. februar 2002 - 22:56 #3
Pyh....ATI har vidst en Mac ver. af Radeon, som er et relativt godt grafikkort. Sorry, jeg ville gerne have hjulpet dig lidt mere, men det er og har altid været svært for mac-brugere og grafikkort.
Avatar billede aktivdata Nybegynder
17. maj 2002 - 09:56 #4
Køb et WooDoo 3  4  eller 5, de kører super. Du kan også bruge G-Force på Mac, men så skal du "flashe den"
Avatar billede morgel Nybegynder
14. august 2002 - 22:45 #5
Her er der 2 bud på grafik-kort til Mac:

ATI Radeon 7000 PCI DVI og VGA                  1.439,20
ATI Radeon 8500 AGP DVI og VGA                  3.196,00

Fundet på www.officeline.dk  (se webshop/udvidelses-kort)

Mvh
M
Avatar billede morgel Nybegynder
16. februar 2003 - 22:51 #6
Sker der noget her ?
Avatar billede nfestd Nybegynder
21. marts 2003 - 18:35 #7
hvis jeg må påpeje at det rent faktisk ER muligt at flashe et "PC" grafikkort om til Mac, jeg har et link der henviser til flashing af et relativt stort radeon kort, til ret billige penge. desværre på ved ud af døren, men smider link når jeg kommer hjem.
Avatar billede nfestd Nybegynder
22. marts 2003 - 00:45 #8
Denne metode virker i prinsippet på de agp kort som kan flashes om.. god ide at tjekke før man køber ;)
http://www.xlr8yourmac.com/Graphics/flashing_pc_geforce3.html - her er det er Geforce 3 til en cube(tror jeg nok, tid siden jeg læste det)

go' fornøjelse :)