Avatar billede benner26 Nybegynder
03. februar 2002 - 21:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Wolfenstein igen!

Hej.

Når jeg prøver at logge mig på et multiplayerspil kommer beskeden invalid_cdkey og jeg kan ikke komme på, men når jeg så går ind for at skrive keynr i options står der valid key...

Hvad kan man gøre??
Avatar billede 24u Juniormester
03. februar 2002 - 21:17 #1
købe et originalt spil ;o)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
03. februar 2002 - 21:19 #2
Fuldstændig enig. Du har fat i en ulovlig kopi. *undres lidt over folks dumhed*
Avatar billede nonick Nybegynder
03. februar 2002 - 21:20 #3
Hvis du absolut SKAL bruge piratkopier, kan du i det mindtse selv finde ud af hvordan det skal crackes!!!

Det her er ikke noget Warez site!

Hvis du kan li´ spillet så køb det!
Hvis du kan li´ musikken, så køb albummet!

Det er bare nogle uskrevne regler jeg godt kan lide!
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 21:21 #4
Måske var det bare en *grøn* kopi...

Oki det er ulovligt... hvor hurtigt kører du/i på en alm. landevej???

Kig på astalvista.box.sk efter en anden crack...
Avatar billede bbrockie Nybegynder
03. februar 2002 - 21:23 #5
Kunne det ikke tænkes at det var et NoCD patch han havde kørende? - Bruger selv disse, hvis jeg kan få fat på dem, da jeg ikke gider rode rundt i min stak på 4-500 CD'er hvis jeg liii' skal bruge 5-10 min. pause på et spil :o)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
03. februar 2002 - 21:25 #6
*griner lidt over det danske folks stupiditet*
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2002 - 00:57 #7
jeg har nu ellers læst det var et fejl i spillet ?