Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 20:31 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

ICQ og hacking?

Hejsa

Jeg har hørt, at der er stor risiko for at blive hacket igennem ICQ???

Hvad kan der ske, hvordan kan det ske, og hvad kan jeg gøre imod det?

Med venlig hilsen
Svend
Avatar billede earp Nybegynder
03. februar 2002 - 20:33 #1
Det der kan ske er at folk sender dig en fil med virus. Det du skal gøre er bare at lade vær med at modtage filer fra andre end du kender.
Avatar billede zred Nybegynder
03. februar 2002 - 20:36 #2
Nemlig earp - they cant do SHIT against ya !

hehe
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 21:04 #3
Min nabo siger, at de kan gøre alt... altså gå ind på min pc og slette hvad de nu synes de vil... eller gå ind på netværket og slette min fars bedriftsløsningsfiler...
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 22:07 #4
Kom nu any1 (eller 2-3-4-5...)

JEg vil godt vide noget mere om det...