Avatar billede mr.meincke Nybegynder
03. februar 2002 - 17:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Størrelsen af en fil

Hej!
Hvordan finder jeg ud af hvad størrelsen af en fil er?
Altså ved brug af URL (fx http://download.globalinn.se/ashampoo/morpheus_upgrades/morpheusinternetaccelerator.exe)

MVH
  Mr.Meincke
Avatar billede orca Nybegynder
03. februar 2002 - 19:49 #1
Dette kræver komponenter. Såvidt jeg husker kan aspHTTP gøre dette, vha en GET kommando hvorefter du læser resultatets størrelse.

Mvh Mark
--
www.gameshots.dk
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
03. februar 2002 - 21:39 #2
det koster CASH....hvordan kan jeg gøre det gratis? Har læst en artikel engang (hvor du ikke skulle bruge et kompoment), men kan ikke huske hvor...
Avatar billede chrilles Nybegynder
04. februar 2002 - 15:47 #3
se på www.html.dk - og læs om SSI!! Slet ikke tosset - og ganske gratis.
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
05. februar 2002 - 17:10 #4
Hmmm...lukker