Avatar billede jespersc Nybegynder
11. maj 2000 - 12:18 Der er 6 kommentarer

Dreamweaver Ultradev - kategori oprettelse

Er der nogle der kender til dette program, jeg forstår det er en vidreudvikling af drumbeat 2000, men har ikke fået en chance for at prøve det. Fungere det ligeså godt som dw3, og er koblingen til ASP eller JASP lige så nem som med javascript i dw3....
Er der nogle bøger onm dette program der kan anbefales. Var det i øvrigt ikke en ide at få en kategori om dette da bare drumbeat sparker en del mere r... end interdev...
Avatar billede chris Nybegynder
11. maj 2000 - 13:44 #1
Ultradev var på messen i Bella centeret. Jeg så en fremvisning af det.. det ser fandme cool ud, men jeg lagde mærke til at det ikke understøtter ASP 3.0 ...kun ASP 2.0.

Han (fra macromedia) sagde at det ville udkomme i næste måned.
Drumbeat ville iøvrigt blive udfaset
Avatar billede tomsommer Juniormester
16. maj 2000 - 16:48 #2
lyder for fedt
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
02. juni 2000 - 16:28 #3
Ethvert link til en download af dette yderst lovende program vil blive godt belønnet :O)
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
11. juni 2000 - 11:19 #4
Avatar billede bojohansen Nybegynder
03. februar 2001 - 10:58 #5
http://download.macromedia.com/pub/ultradev/esd/UltraDev4-trial.exe

Her kan du downloade den nye Dream Ultradev 4.0
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. juni 2004 - 00:39 #6
Er det lukke tid?