Avatar billede marinus Nybegynder
11. maj 2000 - 08:32 Der er 3 kommentarer

Navngive to konfigurtioner i ghost 6.0

Mit problem er at jeg har en række pcer der kører med dobbelt konfiguretioner, en dansk og en engelsk. Jeg kan ikke få ghost til at hente nætværksoplysninger fra disse pcer, dermed kan jeg ikke navngive pcerne automatisk i forbindelse med en retablering.
Er der en ghost haj der kan hjælpe mig med dette vil jeg blive meget glad.
Henrik
Avatar billede gozar Nybegynder
11. maj 2000 - 10:38 #1
Jeg ville nu fortrække at have en løs harddisk jeg lige kan sætte ind i computeren hvis den skal genestableres, men hvis det er hver dag du ghoster, han jeg godt se det bliver lidt træls!!

Hvilket netværk køre du?? Kvis du køre ren tcp/ip kan du ikke starte netværket op i dos!!

Køre du ghost inde fra win, eller dos??
Avatar billede marinus Nybegynder
11. maj 2000 - 10:59 #2
Ja jeg ghoster ca 30 pc hver dag.
I øjeblikket kører vi fra dos med packetdrivers til de forskellige netkort.
Vi ville gerne have muligheden for at køre automatisk reetablering med navning af pcerne, til dette skal vi hente maskinkonfigurationen og ligge den med ud igen.
Dette kan vi ikke på de pc hvor der både ligger en dansk og en engelsk konfiguration.
Avatar billede gozar Nybegynder
11. maj 2000 - 13:04 #3
Nu ewr jeg ikke hyelt med!! Når man tager en ghost af en hd, så bliver konfigurationen også opsnappet!

Eller er det brugerprofiler vi snakker om?? Desktop themes. Personlig opsætning af skrivebord??