Avatar billede tumpez Nybegynder
03. februar 2002 - 03:07 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Mobil tlf. ønske ...

Har på nuværende tidspunkt en mobil tlf. jeg er tilfreds med. Til gengæld er jeg helt sikker på at når der kommer en tlf, der lever op til mine "ønsker", køber jeg en ny! Den skal kunne følgende:
-lagre mindst 200 tlf numre
-have FM radio
-Kunne syncronisere med Outlook2000 (specielt to-do-list, kalender osv)
-mp3 afspiller mindst 64 mb (helst være muligt at proppe memory cards i)

Jeg har kigget lidt på Siemens SL45i, men den bruger seriel porten til at connecte til computeren, hvilket er ALT for langsomt når der skal ligges mp3'er ned. Vil helst have en med USB eller lign. :)
Nogen som kender til en mobiltelefon, som lever nogenlunde op til kravene? Rygter fra CeBIT eller nyheder om en tlf. under udvikling vil også være lækkert. Post gerne nogen URL's hvis i finder noget... thx!
Avatar billede telep Nybegynder
03. februar 2002 - 03:24 #1
www.ericson.dk / www.sonymobile.com

Det lyder måske lidt let, men faktisk kommer Ericson (Som jo nu er ejet af Sony Gruppen) med en række nye telefoner inden for kort tid, der sætter skub i den næste generation af mobiltelefoner. Med alt hvad du nævner overfor af features, men også med en helt ny grænseflade til mobilos'ens data og progr. Det er hvad jeg vil kalde et ganske godt bud på din nye telefon!
Avatar billede mose Nybegynder
03. februar 2002 - 03:47 #2
Tag et kig ind i alle producenternes kommende telefoner her:

http://threegmobile.uhome.net/gallery/
Avatar billede s.b.a Nybegynder
03. februar 2002 - 09:24 #3
Nokia 5510 eller 8310 er måske noget for dig !...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
03. februar 2002 - 09:26 #4
Hmm..9210 måske
Avatar billede s.b.a Nybegynder
03. februar 2002 - 09:29 #5
Nokia 6510 har næsten alt det du spørger efter pånær MP3 og outlook..

Telefonbog: op til 500 navne med 3 numre og 1 tekst. Der kan gemmes op til 5 numre og 4 tekstelementer, men dette giver mindre plads til navneindtastninger. På samme måde kan der gemmes flere navne, hvis ikke alle numre og/eller tekster er udfyldt (dynamisk hukommelse).
Meddelelse: op til 150 beskeder uden billeder, 50 billedbeskeder eller en kombination af de to muligheder
Kalendernoter: 100-500, afhængigt af længde og anden brug af telefonens hukommelse
Avatar billede isbamse Nybegynder
03. februar 2002 - 11:46 #6
Avatar billede hulabula Nybegynder
03. februar 2002 - 13:48 #7
Den nye nokia 5210
Avatar billede tumpez Nybegynder
03. februar 2002 - 14:04 #8
Uha ja. Den kan det den skal den samsung tlf :) Men synes bare ikke særlig godt om designet...
Avatar billede hulabula Nybegynder
03. februar 2002 - 14:08 #9
nej, den er ik særlig fed designet, men alligevel
Avatar billede tumpez Nybegynder
03. februar 2002 - 14:12 #10
Tja. Håber på at jeg kan finde en der kan det samme, som bare ser lidt federe ud =)
Avatar billede tumpez Nybegynder
03. februar 2002 - 14:12 #11
Hvordan kaster jeg flere point i ?