Avatar billede user300 Nybegynder
03. februar 2002 - 00:26 Der er 15 kommentarer

Tv-Out

Jeg kan fint få mit baggrundsbilled fra WinXP over på mit TV, men ikke andet.!!! Jeg kan fx ikke se en mpg på tv!!! Er der noget man skal aktivere under skærminstillingerne for at aktivere billedet på TV'et??

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2002 - 00:35 #1
Har du prøvet at flytte det program du gerne vil køre ud til højre ? Så skulle det gerne komme på dit tv
Avatar billede user300 Nybegynder
03. februar 2002 - 00:39 #2
Kan det virkelig passe at det ikke er muligt at bruge hele billedet på TV'et ??

Hvis jeg fx vil se en film fra computeren over på TV i fuldskærm???
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2002 - 00:53 #3
Nææh

Det er helt sikkert et opsætnings problem. Men kommer helt an på grafikkortet hvor man skal gøre det henne
Avatar billede user300 Nybegynder
03. februar 2002 - 01:01 #4
Jeg har et Geforce2 MX400 m64RAM - kender du noget til det ??
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2002 - 01:10 #5
well sider selv med et lige nu.

Dog har jeg ikke slået tv out til

Men du skal ind i Egenskaber for skærm | Indstillinger | Avanceret | TwinView| Og så et eller andet sted der omkring :)
Avatar billede bentn Nybegynder
03. februar 2002 - 01:21 #6
Har samme grafik kort, hvis du skal se hele billedet skal du ændre din opsætning til 800x600 det skullle passe til dit tv- så skal du derefter ind i TwinView(se sitvej fra space) sæt en markring ud for klon vedr.skærm har jeg TwinView-skærm 1:analog skærm.
Så skal du ind i enhedsindstillinger, vælg output check at det er analog skærm.
og så skulle den være der...
Avatar billede user300 Nybegynder
03. februar 2002 - 01:41 #7
Min opløs. er nu 800x600

Kan simpelthen ikke finde TwinView.......Jeg har slet ikke fanebladdet TwinView, dog har jeg hentet de nyeste driver hjem fra Nvidia....Hva gør jeg galt??

Har nu analog skærm!!!
Avatar billede bentn Nybegynder
03. februar 2002 - 01:50 #8
Kan du ikke finde den ved at
Højreklik på skrivebordet,vælg Egenskaber/Indstillinger/Avanceret/TwinView..?
var der ikke en CD-Rom med dit Grafikkort hvor der stod "WinFast"?
Mht. driver har de jo en hjemmeside her..  http://www.leadtek.com.tw/
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2002 - 01:52 #9
bentn> Han har jo ikke fortalt hvilket mærke grafikkort han har ??
Avatar billede bentn Nybegynder
03. februar 2002 - 02:03 #10
el barto> joo han skrev "Geforce2 MX400 m64RAM", og det er jo WinFast.- jeg har det samme
Avatar billede user300 Nybegynder
03. februar 2002 - 02:19 #11
Grafikkortet er ved navn HighTech, henter i øjeblikket driver ned fra dem!!!

Hvad ville der ske hvis jeg installerede de driver (som ikke passer til navnet på min grafikkort) som "bentn" foreslår?? Ville der overhovedet ske noget??
Avatar billede user300 Nybegynder
03. februar 2002 - 02:39 #12
Nope kan ikke bruge driverne herfra http://www.leadtek.com.tw/ !!!

Findes der ikke andre muligheder for at kunne se film på tv fra computeren med fuld skærm??
Avatar billede mose Nybegynder
03. februar 2002 - 02:54 #13
nVidia driveren skulle gerne virke. Er du sikker på den blev installeret ordentligt ?

Gå evt. ind i enhedshåndtering og tjek.
Avatar billede lhdesign Nybegynder
03. februar 2002 - 10:32 #14
Køb et MPEG kort til ca 500,- derved bliver dit YV billede også meget klarere du undgår øgså at det hakker. Du skal ikke koble skærmen til MPEG kortet.
Avatar billede bentn Nybegynder
03. februar 2002 - 15:14 #15
Kan se jeg må give el barto ret..(hjernen må alligevel ha' været på vej i seng på det tidspunkt.)
Nej du kan ikke bruge de driver hvis mærket er et andet.Den præcise modelbettegnelse for mit kort er,(og som jeg troede du også havde)
Winfast GeForce2 MX400 64MB,AGP,128 bit,350MHz DAC,tv-out.
syntes ikke du skal drøne ud og købe noget nyt, men prøv at se om der ikke noget hjælp at hente på deres hjemmeside.
- held og lykke