Avatar billede jthyge Mester
02. februar 2002 - 16:28 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Gendanne en DBX fil i Express??

Hej

Når man har gemt en DBX fil til express, hvordan genopretter man så DBX-filen / mappen??

Venlig Hilsen
Jthyge
Livgarden.net
Avatar billede summer Mester
02. februar 2002 - 17:19 #1
Du kan installere et lille freewareprogram der hedder DBXtract
http://kommunalbastards.org/oe/links.html
Avatar billede bo Nybegynder
02. februar 2002 - 17:28 #2
Du har en DBX fil som du gerne vil importere i Outlook Express, så du kan se de gemte emails eller hvordan skal det forstås??
Avatar billede jthyge Mester
02. februar 2002 - 21:53 #3
--> Ja, så jeg kan se de gemte e-mails...
    Man må kunne gendanne dem på en eller anden måde.. Ellers giver det ingen mening at kunne gemme dem...

Jtyge
Avatar billede birkis Nybegynder
03. februar 2002 - 02:47 #4
Hvis du vil importere din .dbx inn i en Outlook Express som allerede inneholder mails:

- opprett en mappe i OE som har samme navn som filen du vil importere.  Lag så f.eks. en ny mail som du gemmer i denne mappen.  (Dette er fordi OE først oppretter mappen på harddisk når der er noe i den.

- finn den nye mappen (som nå ligger som en .dbx) på harddisk, og overskriv denne med den gamle filen du ville importere.