Avatar billede andersnr.1 Nybegynder
02. februar 2002 - 15:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lovlig hacker???

Er det ulovligt at være HACKER???
Jeg mener er det kun hvis du hacker over nettet eller er det også ulovligt at sende en "trojansk hest" til en ven bare for sjov eller fx. ens lillebror eller søster??
Vær sød at give mig en klar og god beskrivelse af hvad der livligt og hvad der ikke er lovligt.
på forhånd tak...

Hilsen

Anders
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
02. februar 2002 - 15:05 #1
ja
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
02. februar 2002 - 15:07 #2
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. februar 2002 - 15:07 #3
Det bliver sikkert livligt :)

Men uanset modtager er det vel lige ulovligt.

Undtagelsen er jo når modtageren på forhånd accepterer
at du må lave sjov med ham eller hende.
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
02. februar 2002 - 15:08 #4
http://a.area51.dk/sikkerhed/ordforklaring

på disse link kan du læse næsten alt om hacking

Spil-Eksperten
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. februar 2002 - 15:09 #5
fik engang en sjov lille fil tilsendt, det skulle være en drinkholder, og når man aktiverede den, åbnede den såmænd bare CD drevet, og der var drink holderen så, men i princippet er det jo også en form for hacking eller virus, det er jo at trænge ind og ændre i en andens computer, men nu var den jo harmløs, og jeg havde fået at vide at jeg ville få den, men mit virusprogram fangede den, og advarede om at det var en virus...

et lille eksempel på hvad virus også kan være....
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
04. februar 2002 - 17:19 #6
Accepter et svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!