02. februar 2002 - 14:59 Der er 5 kommentarer

bundkort

Jeg har købt et nyt bundkort, hvor jeg har fulgt instruktionsbogen til at sætte alle jumperne. Problemet er, at
når jeg sætter strøm til efter jeg har forbundet harddisk, graffikkort (skærmen sidder i graffikortet) og cd-rom, med motherboard.

sker der ikke noget....
det er kun kølerne der sætter i gang.

Hvad har jeg gjort galt??
Avatar billede nonick Nybegynder
02. februar 2002 - 15:12 #1
Lyder som om powerkablet ikke sidder ordetlig fast.
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
02. februar 2002 - 21:24 #2
Hvis din FSB er angivet forkert kan det forklare hvorfor den gør som den gør. Jeg har haft et lignende tilfælde hvor en Duron CPU (FSB = 100/200) blev monteret på et MB der var sat til en FSB 133/266. Her var det også "bare" en jumer der skulle flyttes og så var den kørende.

Mvh. Jan
Avatar billede grinderslev Praktikant
03. februar 2002 - 07:00 #3
Og dit RAM sidder rigtigt?
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
10. november 2002 - 10:10 #4
Hvad med at lukke dit ?
Avatar billede grinderslev Praktikant
29. september 2003 - 17:09 #5
Skal du aldrig have lukket spørgsmålet????