Avatar billede budda Nybegynder
01. februar 2002 - 21:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Un install CS

Da jeg havde ridste min HL CD så kopierede jeg hl over til min bærbar fra min stas. der var og CS der på..
Nu vil jeg gerne uninstall CS men hvordan?

/Mikkel
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
01. februar 2002 - 21:58 #1
gå ind i kontrolpanel --> tilføj - fjern programmer --> tryk på halflife --> uninstall

MVH. Spil-Eksperten
Avatar billede budda Nybegynder
01. februar 2002 - 22:03 #2
Ja men jeg vil kun uninstall CS ikke HL
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
01. februar 2002 - 22:08 #3
det kan du ikke (kender alt til det)
Avatar billede budda Nybegynder
01. februar 2002 - 22:10 #4
Nå men kan jeg så hente HL et sted fra?

Du har fået points
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
01. februar 2002 - 22:19 #5
Nej, jeg prøver også alle muglige steder, men kan ikke finde det rigtige!!!

Jeg havde lånt en af mine venner cd'en og da jeg fik den tilbage var der kommet ridser i og jeg kunne ikke installere fra den!!!

MVH. Spil-Eksperten
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
01. februar 2002 - 22:19 #6
PS. Tak for pointene
Avatar billede miljoeken Nybegynder
02. februar 2002 - 13:17 #7
jeg plejer bare at slette mit cs bibliotek... det virker også
Avatar billede budda Nybegynder
02. februar 2002 - 16:19 #8
takker
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
02. februar 2002 - 16:48 #9
Aloha... Vil bare tilføje at det er mugligt at købe CS som standalone udgave...

Spillet er version 1.00. Der Følger både en singel installation af både HL og CS, deswuden er der en "Oppinon Force" (eller hvad det nu ellers hedder) Med, pakken følger med både: En cdkey til HL, en til Cd og en til den sidste mode....