Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
10. maj 2000 - 14:39 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

endnu en gang

Graphix Dezign

Nu er jeg endnu engang på gaden med et nyt layout, hvad synes i :o)

http://www.graphix.subnet.dk

Med Venlig Hilsen
Kenneth Madsen / Graphix
Avatar billede taffy Nybegynder
10. maj 2000 - 14:49 #1
efter en grundig kigning må jeg konstatere det er virkelig flot !! hvad har du lavet graffikken i hvis det er 3d studio så har jeg et spørgsmål på siden du kan tjene point på !
Avatar billede fumes Nybegynder
10. maj 2000 - 15:05 #2
Måske du skulle se at få styr på dit engelske - det er virkelig noget sludder du skriver..
Avatar billede fico Nybegynder
10. maj 2000 - 16:37 #3
Enormt flot design mainframe.
Man skal lede længe for at finde noget a lá det.
Men mangler der ikke en menu ?
De a lá kineskiske tegn.... er meget svære at læse. Gør dem mere læselige.
Ellers 11@13
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
10. maj 2000 - 17:51 #4
taffy~~ Lad mig høre dit spm.

fums~~ Ja, jeg er kun 16 år og ikke uddannet i koruktur læsning så jeg vil nok give dig ret, tilgengæld kan jeg forsvare mig lidt, det blev skrever kl. 03.00 en nat på 10min, men hvad fanden!

fico~~ menu ved jeg godt. Men jeg er totalt blæst for ideer du skulle evt. ikke ligge inde med en fed menu du ikke selv bruger :o) Det med japser tegnene har jeg også selv tænkt på, men jeg synes de klinger godt med miljøet!
Avatar billede prodic Mester
10. maj 2000 - 19:03 #5
Simpelt...lige som den "nye" stil på nettet. Den er dog ved at gå ud igen.

Men du har en fin farvesammensætning, hvilket jo klart er en fordel. Og lidt galde : jeg er ved at være træt af de der tv-lines, scrolllines kald dem hvad du vil. Lav den ensfarvet, det ville passe bedre ind til dit nye layout.

Og pga din lensflare har du nogle runde kugler i toppen, de skal væk, de virker mystiske.

Jeres telefonnummer er vel ikke +0045 et eller andet men 0045 og +45 på Mobil. hvad ved jeg?

men det bliver bedre og bedre - det man ser fra din side.

Prodic a.k.a. Kenneth Madsen..Spread the Name, Pal